Gå til innhold

Min biltråd - F11 M550d Individual, G26 i4 M50 Individual, X5 30d & E61 525d prosjekt


Saltkjelen
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, Saltkjelen skrev:

Usikker på om det er justerbare stag bak, men jeg vil anta det da det i TÜV sier noe om anbefalt høyde. Nei, det var ikke veldig stor forskjell, men det hjelper nok en del med høyere profil ja. Har du programmert inn ny høyde bak? Hvor mye har du justert? :)

Det er med justerbare stag i settet! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
49 minutter siden, ///M-ini95 skrev:

Bilen har ikke rukket å få bremsestøv på felgene før den blir demontert :P Imponerende fokus på detaljer Lasse. Forventer egentlig ikke mindre fra deg 😅

Hehe, viktig å ikke somle med ting. Merker jo allerede hvor mye mer riktig bilen er med de små justeringene, så det hever utvilsomt totalopplevelsen med flere titalls hakk. :) 

45 minutter siden, Ampera skrev:

Blir misunnelig, dette blir bra. Gleder meg til å se det ferdige resultat, fikk du sjekket om du kunne lagre innstillinger på passasjersete.

Takker, Helmer! Plinger på deg i morgen, hadde vært interessant å se om det er fysiske forskjeller på dine M-seter og disse M-setene. Har bestilt deler til ettermontering av memoryseter på passasjersiden. Kan ikke se noen grunn til at det ikke skal fungere, all den tid det er samme delenummer på setemodulen til fører- og passasjersete. Kabler opp og monterer når jeg får tilbake bilen fra Nederland. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Saltkjelen skrev:

Da var M-seter med ventilasjon på plass! Setter fra meg bilen i Nederland neste uke for å sy om. :) 

4D1FBE61-59A4-453D-B136-1C88D1DDB223.thumb.jpeg.3bc0429d4a7641489e829502db7e0a6e.jpeg

 

Et meget godt eksempel på hvor kjedelig et sort interiør er i forhold til noe med farge og hva det gjør med helhetsinntrykket på en bil... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, StigJ skrev:

Et meget godt eksempel på hvor kjedelig et sort interiør er i forhold til noe med farge og hva det gjør med helhetsinntrykket på en bil... 

Ja, jeg er vel i grunn enig (selv om jeg også liker et riktig oppsatt svart interiør). Satser på at noe av det svarte som ellers er i bilen også blir brunt med tiden. :) 

25 minutter siden, Evenol skrev:

Helt konge seter! 👍 Har ikke fått med meg alt, men skal bilen til Nederland nå for å trekke om forseter i samme utførelse som bak?

Ja, det stemmer. Det er et firma i Nederland som har spesialisert seg på dette og som er godkjent av BMW. Planen var å sy dørtrekk og midtkonsoll også, men med en norskekrone som har verdi tilsvarende en 20-pack med doruller fra Europris avventer jeg det til en senere anledning. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg må fundere på nå er om det blir sort seterygg (føler denne var ganske dominerende mot baksetepassasjerene når jeg ser setene bakfra) eller om det blir seterygg i samme farge som interiøret. Tror jeg heller mot sistnevnte.

1396736158_Skjermbilde2023-07-19kl_09_33_10.thumb.png.67e80169d39975d4956aab92af8e12d6.png
598780841_Skjermbilde2023-07-19kl_09_32_50.thumb.png.872df2d62845f7117f9901c8a8c04bdd.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble meget nice, kjør skinn på ryggen. Mer unikt og finere 👍. Gratulerer med rålekker i4.

Skal du kjøre ned? Kom nettopp hjem fra ferie i Polen med vår i4, drøm å kjøre på langtur. Ble 380mil sånn ca og kunne lett kjørt det dobbelte uten problem.

Kan anbefale å oppgradere BMW Charging abonnement om du har dette til Active. Da får du ganske OK fastpris på lading, også utenfor Norge. Koster ikke stort i måneden heller.
Nå har ikke jeg Ionity abonnement vel å merke, da det er for lite Ionity i Polen til at jeg kjøpte det.

Fikk testet seteventilasjon en del også, knall å ha på varme dager selv om det ikke er like god kjøling som i svære amerikanske SUV´er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, mslello skrev:

Stemmer på skinn seterygg :) 

Skinn blir det, men usikker på om det burde være sort eller brunt. :)

6 timer siden, Kjennern skrev:

Dette ble meget nice, kjør skinn på ryggen. Mer unikt og finere 👍. Gratulerer med rålekker i4.

Skal du kjøre ned? Kom nettopp hjem fra ferie i Polen med vår i4, drøm å kjøre på langtur. Ble 380mil sånn ca og kunne lett kjørt det dobbelte uten problem.

Kan anbefale å oppgradere BMW Charging abonnement om du har dette til Active. Da får du ganske OK fastpris på lading, også utenfor Norge. Koster ikke stort i måneden heller.
Nå har ikke jeg Ionity abonnement vel å merke, da det er for lite Ionity i Polen til at jeg kjøpte det.

Fikk testet seteventilasjon en del også, knall å ha på varme dager selv om det ikke er like god kjøling som i svære amerikanske SUV´er.

Takk for det! Har BMW Charging abonnement og Ionity-utvidelsen, så da bør man vel være godt rustet på tur til både Amsterdam og Eindhoven. Ja, seteventilasjon er en fin-fin ting å ha og man blir jo ikke et snev av klam i baken heller. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Saltkjelen skrev:

Skinn blir det, men usikker på om det burde være sort eller brunt. :)

 

Aha, da tenkte jeg brunt. Nok sorte detaljer ellers.. (Sier han med sort interiør 😅)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...