Gå til innhold

Tråden om BMW-nyheter/rykter/snakk etc.


awt
 Share

Anbefalte innlegg

9 timer siden, Saltkjelen skrev:

Det spekuleres i om dette er LCI-utgave av F52 1-serie sedan eller om dette er den nye 2-serie Coupe. :blink:

 

Ser ut som de går bort i fra doble lykter inn i lykthuset - litt trist om det stemmer, men mulig bilde lyver litt. Doble lykter har alltid vært en del av identiteten til BMW så lenge jeg har vært en fan av merket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, StigJ skrev:

Så hva sier G30-fansen?

Har riktignok aldri vært noe G30-fan, men synes ikke fronten ble noe særlig bedre. Den er egentlig grei som den er, så disse lyktene gjorde den ikke akkurat mer attraktiv. Litt snodig blanding av å skulle ligne på både G20 og G11 LCI. 

Hadde imidlertid håpet at noe drastisk skulle skje med lysutformingen på baklyktene, men her ble det om mulig enda verre (?). Spent på hvordan dette blir på G31, men i mine øyne er det ganske tullete å ha et så stort felt av baklykta som ikke ser ut til å brukes til noe som helst. 

G20/21 fremstår egentlig som en mye mer attraktiv bil synes jeg, både i sedan- og touringutførelse. 

G30 LCI.jpg

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg vet ikke helt hva jeg skal si jeg...det kunne vært verre. Jeg er bare glad de ikke ødela den med 7-serie style nyrer. Designmessig så er jo G30 en av de bedre i dagens modelsortiment, føler vel at den fronten der drar det litt i negativ rettning. De linjene som går fra fangeren og opp til lyktene funker på G20, men jeg synes ikke det funka helt her. Hekken var som før, bare med "3D" baklykter...som er helt fint for meg. Tror nok jeg må se den live og bli litt vant med dette. Dog må jeg presisere at det mest interessante er hva som skjer på motorfronten, jeg er spent på 545e 😀 

Inntil videre så holder jeg nok godt på min preface G30. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dagens g30 er helt ok, dog et step ned fra f10. Og derfor synes jeg lci av g30 hverken gjør den penere eller styggere. Men de strammere frontlyktene er jo ganske stilige da, bare så synd grillen også her skal bli for dominerende. Og av g20 og g30 så tar jeg g30 anyday. G20 klarer jeg ikke fronten på, ser ut som noe daewoo lignende greier.

Etter at bmw mistet runde eller firkantede angel eyes, og gikk over til striper med vinkel, så er mye av identiteten borte. Kunne like gjerne vært en audi.

Endret av Evopower
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes G30 LCI så helt grei ut :) Synd BMW beveger seg vekk fra angel eyes/U-konseptet. Fronten på 2-serien var også helt kurrant. I frykt for å høres helt entusiast ut så ser jo G30 LCI bedre ut eller like bra som de fleste i sitt segment i dag :) Ingen revolusjon, men likevel...

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...