Gå til innhold

Tråden om BMW-nyheter/rykter/snakk etc.


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg synes bilen er veldig tøff, men pen er den ikke. Det vil si jeg synes den er pen fra alle de vinkler hvor grillen ikke synes. Men jeg må nok si at dette er bedre enn fryktet, og muligens noe man kan venne seg til. Sånn er det egentlig hver gang BMW prøver seg med noe nytt design. Dog er jeg nysgjerrig på motor/drivlinje, det vi har hørt lover jo veldig bra :) 

Endret av Fredrik 90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del levner det ingen tvil. Bilen fremstår som en japsebil, med diverse add-ons (svarte "exstensions" på for-, bakfanger og sideskjørt), en grill som dessverre ikke harmonerer grunnet skiltets målplassering (hadde man hatt skiltløse fronter, ville dette funket), manglende powerdoome, kjent fra E46-tiden, svært uheldig plassering av ACC-radar, liggende riller etc. Det sagt, er M3en den desidert penest av de, i den grad man kan kalle bilen pen. Det positive er imidlertid at grillen nå er todelt igjen og at lyktene ser BMW ut.

Jeg spår en facelift som overgår E65 med glans om få år, lenge før man normalt sett ser en LCI-utgave. Enn så lenge er det lov å håpe at en av de store forhandlerne nå omsider skaffer seg et Alpina-agentur.

23528EB4-3948-4F44-ACAE-D9D486E42B81.thumb.jpeg.9824d98a79d555345a7d47f3cc605bbc.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er mye som er bra. Foretrekker M3'en. Men fronten klarer jeg ikke å like. Jeg blir rett og slett litt trist i BMW-delen av hjertet mitt.

Forresten, er det lov å sette skiltet på høykant? Ville sikkert sett bedre ut. 🙄

Endret av ogee1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den grillen er umulig å like, fronten ser jo ut som en bever. Det er mulig at en helsort variant kan "redde" utseendet, da grillen vil forsvinne litt med resten av bilen. Jeg må uansett se det før jeg kan gjøre opp en mening.

Ser på avdukingen av m3 nå, og bilen er egentlig veldig fin på alle områder bortsett fra fronten. Kanskje poenget med den nye fronten er eierne skal kjøre så fort som mulig slik at ingen får sett fronten på den?

Endret av BrokeBoi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Selskapet greide å plassere skiltet andre steder forrige gang grillen var like høy:

Ligner på noe i Donald Duck, og det gjør den nye også. :D

Må bli et voldsomt oppsving for de som leverer tredjeparts frontfangere til BMW. Ser for meg at kundene vil kreve at nye biler tar en tur innom verkstedet før de slippes løs på veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Basse Lusk skrev:

Ligner på noe i Donald Duck, og det gjør den nye også. :D

Må bli et voldsomt oppsving for de som leverer tredjeparts frontfangere til BMW. Ser for meg at kundene vil kreve at nye biler tar en tur innom verkstedet før de slippes løs på veien.

Ja, er det en gang man skal investere penger i Rieger, så er det vel nettopp nå. Dette er rett og slett pinlig.

Her er en M3 med M-performance detaljer. Jeg liker felgene, men det er vel det. Trist!

attachment.php?attachmentid=2419716&d=16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinlig, ja, så amatørmessig glorete og overdrivelser i alle retninger at man kan mistenke at design-teamet har latt ungene sine "hjelpe pappa" fra hjemmekontorene rundt omkring i disse corona-tider. 14-åringen i meg synes dette er megakult. Som voksen mann kan jeg ikke ha en slik bil uten å skjemmes. Hvem er målgruppen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...