Gå til innhold

Tråden om BMW-nyheter/rykter/snakk etc.


awt
 Share

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, laffe skrev:

Blir spennede å se hvor mange 3-serie eiere som vil "oppgradere" til M3 front og hvor mange M3-eiere som "nedgradere" til vanlig M-sport front. Kanskje det kan etableres en byttegruppe på Facebook:)

Tviler på at det lar seg gjøre å bytte kun front, i og med at også lykter, forskjermer og grill er forskjellig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Walkabout skrev:

Tviler på at det lar seg gjøre å bytte kun front, i og med at også lykter, forskjermer og grill er forskjellig. 

Ja, var ment litt på skøy. Men det er jo ofte en del med 3/5 serier som vil ha full M-look på bilene sine som nå får en tyngre jobb en tidligere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, papertiger skrev:

@Saltkjelen

De to øverste der, spesielt den i midten 😍. Ligner litt på Austin Yellow!

Enig, friske alternativ. De er hhv. Cashmere Silver og Galvanic Gold.

Ellers ser det ut til at BMW X8 lever i beste velgående. X8 kun levert i M-versjoner, da hhv. X8 M45e, X8 M50i og X8 M, og vil være en X2-variant av X7, der det ikke er fokus på det praktiske aspektet. Ser frem til å se en bøllete 4-seters SUV. :) 

BMW%20X8%2013.jpg?w=1370&h=591&fit=clip&
BMW%20X8%208.jpg?w=1370&h=591&fit=clip&c
BMW%20X8%207.jpg?w=1370&h=591&fit=clip&c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

X8 blir spennende, skal bli artig å se hvordan denne bil. Når du sier at den blir X2 aktig så blir det ikke med sånn skrå bakluke som X6, men heller en slags hatch back løsning?

Rart at 45e motoriseringen ikke kommer i X7, dette burde de jo absolutt tilby

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

X8 blir spennende, skal bli artig å se hvordan denne bil. Når du sier at den blir X2 aktig så blir det ikke med sånn skrå bakluke som X6, men heller en slags hatch back løsning?

Rart at 45e motoriseringen ikke kommer i X7, dette burde de jo absolutt tilby

Stemmer, den får taklinjen fra X2. Absolutt,  X7 45e ville boostet salget i avgiftstunge land. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Saltkjelen skrev:

Enig, friske alternativ. De er hhv. Cashmere Silver og Galvanic Gold.

Ellers ser det ut til at BMW X8 lever i beste velgående. X8 kun levert i M-versjoner, da hhv. X8 M45e, X8 M50i og X8 M, og vil være en X2-variant av X7, der det ikke er fokus på det praktiske aspektet. Ser frem til å se en bøllete 4-seters SUV. :) 

BMW%20X8%2013.jpg?w=1370&h=591&fit=clip&

 

BMW har mer svung over X porteføljen enn de tradisjonelle modellene om dagen, X8 blir et beist, hvor sportslig det kan bli er jeg usikker på.
Jeg skulle gjerne sett at de ble mer fokusert på helheten og ikke bare enkelte elementer i interiøret.

Men aller helst bør de komme opp med et verdig (med en elplattform fra bunnen av) alternativ for model Y, Enyaq, ID4 osv osv. Inext blir ingen volum selger, IX3 er en fiasko og iX1 er her tidligst sent i 2022.

I3 lever videre og nye farger er kjærkomment, den gjør det bra tiltross for sin modenhet.

Vår har snart rullet 9K km siden tidlig i Mars, deilig, billig, enkelt og praktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

verdens råeste skoda ? .. neida, denne kunne jeg levd med :D

eneste som irriterer meg er at den fikk ikke like mye skinn som f1x, som feks skinn på hele dørtrekk osv.

Skikkelig fet bil! Muligens litt for intens farge for min del, men det hadde jeg vel kunnet glemme bak rattet i den der. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...