Marius2002 Skrevet Torsdag kl. 20:10 Skrevet Torsdag kl. 20:10 Den iX3en er en pre-production modell. Den er ikke forseggjort og har litt "mangler". Det forklarer panelgaps og annet som f.eks. tape over modellnavn. Ellers, tenk om BMW laget en M7. Jeg likte den jeg. Instagram | Kelsonik BMW M7 Ron Jeremy, papertiger, sveigis og 5 andre reagerte på dette 8
Skulebollen Skrevet Torsdag kl. 21:08 Skrevet Torsdag kl. 21:08 Hadde i7 sett slik ut hadde jeg mest sannsynlig hatt en slik😅 fupsaker, KMT, mr.pingu og 3 andre reagerte på dette 6
Saltkjelen Skrevet Torsdag kl. 21:32 Skrevet Torsdag kl. 21:32 Enig med @Skulebollen! Proporsjonene til G70 er knallfine, men fronten er helt for jævelig stygg. 😅 Marius2002, mr.pingu, Eystein Ose og 1 annen reagerte på dette 4
*MrB* Skrevet Fredag kl. 08:20 Skrevet Fredag kl. 08:20 (endret) Alle G70 skulle hatt en front ala dette. (Om ikke annet som en Euro/US versjon, så kunne kineserne fått beholde makkverkfronten sin). Det viser at bilen generelt egentlig har et veldig bra design. Det er bare fronten som ødelegger alt sammen. Endret Fredag kl. 09:14 av *MrB* Saltkjelen, Heik80, KMT og 2 andre reagerte på dette 5
Øyvind L. Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden I tilfelle noen har lyst på CS bakluke på sin "nye" G87 M2. Bare begynne å spare hvis denne prisen stemmer. Espen.st og BMWE39turbo reagerte på dette 2
Snagg30 Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden 24 minutter siden, Øyvind L. skrev: I tilfelle noen har lyst på CS bakluke på sin "nye" G87 M2. Bare begynne å spare hvis denne prisen stemmer. Nå begynner ting til og med å se lyst ut for Porsche priser. Det er virkelig godt gjort! Fikk pristilbud på kun 178.000kr for ny fram fanger på GT3’n…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå