Marius2002 Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden 3 timer siden, papertiger skrev: Hadde vært mer fornøyd om de hadde fokusert mer på å gjøre det til en BMW slik den burde være. Forstår at dynamisk henger den godt med, men på opplevd kvalitet innvendig er den langt under par. I stedet for å reklamere for tysk AI assistent burde de revidert materialvalg, tilvalg og farger innvendig. Det hadde gjort noe med kjøpelysten tenker jeg. Og samtidig tilbudt en iX3 40 xdrive. Eeh ja. Helt enig. Jeg har tatt noen runder med meg selv og tenkt om jeg gjorde det rette valget mtp. G01 X3 mot nye iX3, men faller tilbake hver gang at det var rett. Jeg er jo et stykke fra G31 og G05, men likevel. Så får vi se hva fremtiden bringer. mr.pingu reagerte på dette 1
Daniel. Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden 4 timer siden, papertiger skrev: Vet ikke hva jeg skal si. Kunne like godt vært en Xpeng G9 fra siden. Banner sikkert i kirken nå, men syns faktisk G9 ser bedre ut her altså. 2 timer siden, Saltkjelen skrev: Det positive er imidlertid at man kommer til å spare mye peng fremover. Ja det er vel det eneste positive man kan si til alt dette 🫣
fupsaker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Ingen tvil om at BMW går i helt feil retning. Dagen jeg skal bytte ut Taycanen (håper det blir i år) er jeg jaggu usikker på hva jeg skal ha. Men G05 45e er ett alternativ, JLR av en type (ikke hybrid) er en annen. Hengerfeste MÅ jeg hvertfall ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå