Fredrik 90 Skrevet Oktober 23, 2019 Share Skrevet Oktober 23, 2019 Det må jo være fotoshoppa, ser jo helt balle ut..🤮 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Oktober 23, 2019 Share Skrevet Oktober 23, 2019 9 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Det må jo være fotoshoppa, ser jo helt balle ut..🤮 +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Oktober 23, 2019 Share Skrevet Oktober 23, 2019 Blir vel muligheter til å gjøre gode penger på ettermarkedsfronten etterhvert nå.. Regner med flere aktører vil "rette" opp i designet til nye M4/M4 hvis det blir seende slikt ut 😲 Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Oktober 23, 2019 Share Skrevet Oktober 23, 2019 Ser ut til at IX3 er på gang, svært lite info rundt denne og mange er frustrert over manglende info og kommunikasjon. Men ser ut til at Mars/April er datoen man har ventet på, prisen.. den vil bli konkurransedyktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet Oktober 23, 2019 Share Skrevet Oktober 23, 2019 Hva skjer i mars/april? De viser bilen så er det enda et år før man kan få den på veien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Oktober 27, 2019 Share Skrevet Oktober 27, 2019 Angående 2GC: denne må jo være et resultat av markedskåthet. Hva i all verden har de tenkt på? Det ser unektelig ut som de har outsourcet hele designarbeidet til en asiatisk underleverandør, for dette kommer til å slå an i Asia. Den treffer midt i segmentet med bl.a. Kia K3 og Hyundai Elantra. Eneste forskjellen er at disse faktisk ser bedre ut og har et mer helhetlig design. 3/4 bakfra synes jeg 2GC faktisk ser totalt intetsigende og anonym ut, og det er egentlig ingenting som assosierer meg med BMW her, hvilket som helst merke kunne stått på den hekken. Selv om jeg vet svaret, spør jeg: HVORFOR BMW, HVORFOR? fupsaker, ogee1, laffe og 3 andre reagerte på dette 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Oktober 27, 2019 Share Skrevet Oktober 27, 2019 Blir det noe av den trådeløse ladeplata som BMW reklamerte for til G30 eller? Blir jo med ett mer aktuelt om en kan lade trådløst kontra å styre med disse kablene i tide og utide. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 27, 2019 Share Skrevet Oktober 27, 2019 (endret) 12 minutter siden, Walkabout skrev: Blir det noe av den trådeløse ladeplata som BMW reklamerte for til G30 eller? Blir jo med ett mer aktuelt om en kan lade trådløst kontra å styre med disse kablene i tide og utide. https://www.bmwblog.com/2019/05/31/bmw-wireless-charging-pilot-program-launched-in-california/ https://www.motortrend.com/news/bmw-530e-now-available-wireless-charging-u-s/ Endret Oktober 27, 2019 av Marius2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 31, 2019 Share Skrevet Oktober 31, 2019 Most revealing look yet at LCI G30 5 Series ogee1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 31, 2019 Share Skrevet Oktober 31, 2019 Takk Jesus for at ikke grillen blir større enn det 😅 De må ikke kødde til designet på G30, det er en av få nyere BMWer som er perfekte. Jeg er interessert i 545e varianten 👍 laffe og HenrikSolberg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 31, 2019 Share Skrevet Oktober 31, 2019 https://g20.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1665075 🤷🏼♂️ papertiger og Evopower reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Oktober 31, 2019 Share Skrevet Oktober 31, 2019 Synes ikke utseende var så ille jeg 😐 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet November 1, 2019 Share Skrevet November 1, 2019 Det er en 1-serie jeg kunne kjøpt som bil nr 2. Men håper akkurat den hadde blitt bakhjulsdreven og ikke FWD. 😛 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 1, 2019 Share Skrevet November 1, 2019 1 time siden, fupsaker skrev: Det er en 1-serie jeg kunne kjøpt som bil nr 2. Men håper akkurat den hadde blitt bakhjulsdreven og ikke FWD. 😛 Enig. Men nå putter jo VW bakhjulstrekk på den nye elektriske ID-serien, da kan bare ikke BMW gå motsatt og sette forhjulstrekk på sine el-biler. Nå er jo det bildet over bare photoshoppet og ennå bare rykter, men det er jo den veien det peker uansett.. fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 1, 2019 Share Skrevet November 1, 2019 Den blenderdingsen der så jo mye bedre ut enn mange andre slike farkoster. Myyyye penere enn I3. fupsaker og Daniel. reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå