Gå til innhold

Tråden om BMW-nyheter/rykter/snakk etc.


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Angående 2GC: denne må jo være et resultat av markedskåthet. Hva i all verden har de tenkt på? Det ser unektelig ut som de har outsourcet hele designarbeidet til en asiatisk underleverandør, for dette kommer til å slå an i Asia. Den treffer midt i segmentet med bl.a. Kia K3 og Hyundai Elantra. Eneste forskjellen er at disse faktisk ser bedre ut og har et mer helhetlig design. 
3/4 bakfra synes jeg 2GC faktisk ser totalt intetsigende og anonym ut, og det er egentlig ingenting som assosierer meg med BMW her, hvilket som helst merke kunne stått på den hekken. 
Selv om jeg vet svaret, spør jeg: HVORFOR BMW, HVORFOR? 
71716058.jpg?imageId=71716058&x=8.362676

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Walkabout skrev:

Blir det noe av den trådeløse ladeplata som BMW reklamerte for til G30 eller? Blir jo med ett mer aktuelt om en kan lade trådløst kontra å styre med disse kablene i tide og utide. 

https://www.bmwblog.com/2019/05/31/bmw-wireless-charging-pilot-program-launched-in-california/

https://www.motortrend.com/news/bmw-530e-now-available-wireless-charging-u-s/

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, fupsaker skrev:

Det er en 1-serie jeg kunne kjøpt som bil nr 2. Men håper akkurat den hadde blitt bakhjulsdreven og ikke FWD. 😛 

Enig. Men nå putter jo VW bakhjulstrekk på den nye elektriske ID-serien, da kan bare ikke BMW gå motsatt og sette forhjulstrekk på sine el-biler. :D 
Nå er jo det bildet over bare photoshoppet og ennå bare rykter, men det er jo den veien det peker uansett.. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...