Hpi Skrevet September 11, 2020 Share Skrevet September 11, 2020 (endret) 10 timer siden, Evopower skrev: Rally, eller wrc som det heter i topp klassen, er inne i sitt nest siste år som ren fossil motorsport. I 2022 kommer hybridbilene og det blir til å begynne med noe ganske triste saker. Bildet under viser det. Så selv om bmw kunne med fordel vist seg i rally, så er det ikke like attraktivt lengre sett med de eldres øyne. Bmw var inne i wrc med Mini Countryman som ble byggetav Prodrive. Bilen ble ikke utviklet nok før bmw trakk seg ut av satsingen. Gruppe B blir ofte husket som det råeste i wrc æraen. Men de gikk ikke like fort som dagens wrc biler. Bilene har aldri satt bedre etappe tider enn nå, takket være aeroen. Eneste at toppfarten var bedre i 2000-2009 da 2 litere klarte 210 km/t. Dagens 1.6 litere ble introdusert i 2010 og klarer "bare" 185 km/t men de tar det igjen på at det går flat out nesten overalt. Gruppe B var legendarisk, har noen titalls timer med Youtube titting på samvittigheten med gamle opptak fra 80-tallet. Lancia sport og Lancia Delta S4 med Martini fargene er helt rått 😊 Endret September 11, 2020 av Hpi Marius2002 og Evopower reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet September 11, 2020 Share Skrevet September 11, 2020 7 timer siden, Ampera skrev: Denne løsningen for eksosrør er litt spesiell. Blir det virkelig løsningen på nye M3? 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 11, 2020 Share Skrevet September 11, 2020 Den eksos løsningen der likte jeg ikke, hadde ikke Lexus noe liknende på en av sine værsting utgaver? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet September 11, 2020 Share Skrevet September 11, 2020 33 minutter siden, KireS skrev: Blir det virkelig løsningen på nye M3? 😝 Dette er M performance deler. Litt usikker på hvor vellykket dette var.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet September 11, 2020 Share Skrevet September 11, 2020 38 minutes ago, Fredrik 90 said: Den eksos løsningen der likte jeg ikke, hadde ikke Lexus noe liknende på en av sine værsting utgaver? Du tenker på disse to? Mer vellykket på Lexusene enn på BMWen vil jeg si. ogee1, fupsaker og Fredrik 90 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 11, 2020 Share Skrevet September 11, 2020 @papertiger Jepp, der har du det...så bedre ut på Lexus ja 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet September 11, 2020 Share Skrevet September 11, 2020 Sikkert plassert slik for å få plass til hengerfeste. 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 11, 2020 Share Skrevet September 11, 2020 Jeg begynner å lure litt på om BMW bevist troller med oss, med den grillen og nå de eksosrøra 😅 Det er vel ikke normalt å eksponere slike detaljer så synlig på en prototype/kamuflert testbil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet September 11, 2020 Share Skrevet September 11, 2020 (endret) 10 timer siden, papertiger skrev: Du tenker på disse to? Mer vellykket på Lexusene enn på BMWen vil jeg si. Jeg liker ikke Lexus. Bortsett fra LFA. Der synes jeg Lexus har gjort alt riktig. En av de kuleste bilene fra perioden. Og når girkassestyringa er utvikla i Norge (Devotek), så er det ekstra stas. Hør gjerne på lyden fra motor og girkasse fra rekordrunden på Nürburgring. Snadder for en bilentusiast. Endret September 11, 2020 av ogee1 Marius2002 og papertiger reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet September 22, 2020 Share Skrevet September 22, 2020 Ser ut til at M3/4 har blitt lekket en dag før offisiell avduking. Hva syns vi? Walkabout, ogee1 og Mathiseen reagerte på dette 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
humpfy Skrevet September 22, 2020 Share Skrevet September 22, 2020 Må si jeg synes den er tøff. Nå er det jo ikke uvanlig at linjene på coupé fungerer bedre, men i dette tilfellet er det markant forskjell synes jeg. Lyktene og fronten ser vesentlig bedre ut sammen med taklinja på coupèen. Radaren er derimot katastrofe! Flere har etterspurt en Chris Bangle-BMW og her har jo BMW endret mye på kort tid. For mitt vedkommende blir det derfor mest av alt spennende å se hva som venter rundt neste sving. I mine øyne blir neste modellserie gjerne bedre i slike tilfeller, med E/F-serie som ferskeste eksempel. Marius2002 og Ron Jeremy reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 22, 2020 Share Skrevet September 22, 2020 Sett bort ifra nyrene så syns jeg egentlig at M3n ser bra ut. M4n likte jeg ikke noe særlig. Patta reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 22, 2020 Share Skrevet September 22, 2020 Akkurat som med F8x så synes jeg så langt at M3 er milevis penere. Men fronten der blir uansett en skikkelig tilvenningssak. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet September 22, 2020 Share Skrevet September 22, 2020 Hmm, dette så egentlig en del bedre ut en fryktet, men som @StigJ er jeg mer fan av M3. Patta, Marius2002 og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet September 22, 2020 Share Skrevet September 22, 2020 Ble småtøft synes jeg. M3 ser bedre ut enn M4, men det synes jeg i grunn på dagens modell også. Blir nok en jækla grom bil som konkurrentene skal få bryne seg på. Patta reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå