Gå til innhold

Tråden om BMW-nyheter/rykter/snakk etc.

awt
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er litt rart hvordan alle...ALLE kritiserer BMW for størrelsen på grillen. Mens BMW bare "Ja vi hører hva dere sier, men vi synes disse grillene er pene vi så dette fortsetter" 😅

Når det er sagt så vokser det på meg, men pent tror jeg aldri jeg kommer til å se på det som. Rart hvordan G30 som nå er en av de eldste modellene i sortimentet nå i LCI utgave er en av de peneste bilene i BMW sin lineup. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Walkabout skrev:

Synes fronten på nye M3 og M4 vokser på meg, spesielt i mørke farger hvor grillen ikke er så fremtredende. Ser ganske tøft ut på M3'en her, selv om det hadde vært penere uten skiltet. Spent på M3 touring, den tror jeg kan bli flott :) 

m4 ny.jpg

Den bilen der fikk jeg se live når jeg tok chrome delete på min. Eier hadde kjørt knappe 5.000km før han la den ut for salg.

Synes det er synd når man må velge mørke farger på en bil for å skjule formene, da er ikke en bil mye pen spør du meg. Både grill/front/lykter/panser ser ut som et rot i mine øyne. Sett nye M3/M4 opp i mot F80/F82 så er det ingen tvil om hvilke er et vellykket BMW design.

F67A6DF8-13D6-4867-AC10-579324D0DE35.thumb.jpeg.2b9032926c3516b82936c193a207e9c4.jpeg

Men interiøret i nye M3/M4 liker jeg godt, virkelig noe nytt og sprekt! Dette er bilder jeg tok av den aktuelle bilen du la ut bilde av.

7312DFB6-EBEF-4EBA-993E-F40638E10B9A.thumb.jpeg.6e88995b2c260842a5aabfef8ccc1d07.jpeg

Endret av Snagg30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal bli spennende å se hvordan slaget blir i Norge av denne når xDrive og Touring kommer. F80/82 har jo i løpet av åra solgt veldig bra i Norge, og er egentelig ikke en uvanlig bil på biltreff osv lengere. Bare i mitt nabolag går det to F82 nå, så det har jo blitt en M bil som har slått godt an. Var ikke mange som kjørte E46 M3 i Norge da disse var nye for 20 år siden. Alt ligger jo til rette for at denne nye bør selge bra, selv om det sikkert blir ett godt hopp i pris for en xDrive. 

Endret av Fredrik 90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...