Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
6 minutter siden, fupsaker skrev:

Helt utrolig hva chip- og halvledermangel har å si for produksjonen av BMW. Fører vel til en oppblomstring av bruktsalg. HUD vil jeg aldri fravike i familiebilen, det er et must. 

Ja, det er i alle fall liten tvil om hva man kan tjene seg søkkrik på. Vi får i alle fall håpe at dette ikke vil påvirke HUD på i4.

Skrevet
12 timer siden, Saltkjelen skrev:

Ja, det er i alle fall liten tvil om hva man kan tjene seg søkkrik på. Vi får i alle fall håpe at dette ikke vil påvirke HUD på i4.

Da vil jeg begynne å gråte. :D 

Skrevet

I tillegg ser det ut som at H/K anlegg ikke lenger er mulig å bestille på i3 pga denne halvledermangelen. Ref finn-annonse for den eneste Galvanic Gold-i3'en som ligger til salgs - FOR en nydelig farge på den bilen, siklesiklesikle!

Skrevet
1 time siden, papertiger skrev:

I tillegg ser det ut som at H/K anlegg ikke lenger er mulig å bestille på i3 pga denne halvledermangelen. Ref finn-annonse for den eneste Galvanic Gold-i3'en som ligger til salgs - FOR en nydelig farge på den bilen, siklesiklesikle!

Kjører forbi den daglig, ser bedre ut live enn på bilder. 😉

Skrevet
10 timer siden, Saltkjelen skrev:

Nye 2-serie Active Tourer.

1832151137_Skjermbilde2021-10-03kl_22_14_33.thumb.png.e39a2e17eec136ad5d7ca6838a8fb3ce.png

Noen bmw blir penere ved nye modeller. Mens enkelte blir bare styggere, det er min mening. 

Skrevet

For min del har jeg ingen problemer med stor grill, men grillen må harmonere med det øvrige designet og skiltets plassering. Ellers synes jeg faktisk at denne ser lovende ut, og langt mer interessant ut enn dagens 2-serie AT/GT. :) 

Skrevet (endret)

Nå er jo jeg av den sære sorten, så denne likte jeg ut ifra bildet over. Synes den var kul til sin bil å være :)  Jeg liker dagens utgave også, så, kanskje jeg er feil skrudd ihop?

Slik jeg har skjønt det går 2GT ut og 2AT øker i størrelse. Den blir vel kun produsert i hybridutgave(??) som 230xe og har rundt 270 hk samlet. Ikke hørt om fossilutgave ihvertfall, men det kan jo hende… Det er meningen at 2AT plug-in skal bli en fullverdig familiebil :) For ordens skyld så prøver ikke en 2AT å være en 5-serie.

Endret av Marius2002
Skrevet
1 time siden, Saltkjelen skrev:

Det er jo pinlig å si det, men dette er jo faktisk noe av det bedre BMW nå har å tilby i sitt modellsortiment. Dog svært synd, og et stort feilsteg å fjerne iDrive-kontrolleren..

Enig, jeg synes denne hadde potensiale. Med shadow line, litt senk og hissigere hjul så tror jeg denne blir tøff :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...