Saltkjelen Skrevet September 30, 2021 Share Skrevet September 30, 2021 6 minutter siden, fupsaker skrev: Helt utrolig hva chip- og halvledermangel har å si for produksjonen av BMW. Fører vel til en oppblomstring av bruktsalg. HUD vil jeg aldri fravike i familiebilen, det er et must. Ja, det er i alle fall liten tvil om hva man kan tjene seg søkkrik på. Vi får i alle fall håpe at dette ikke vil påvirke HUD på i4. fupsaker og Ampera reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Oktober 1, 2021 Share Skrevet Oktober 1, 2021 12 timer siden, Saltkjelen skrev: Ja, det er i alle fall liten tvil om hva man kan tjene seg søkkrik på. Vi får i alle fall håpe at dette ikke vil påvirke HUD på i4. Da vil jeg begynne å gråte. Ampera reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Oktober 1, 2021 Share Skrevet Oktober 1, 2021 I tillegg ser det ut som at H/K anlegg ikke lenger er mulig å bestille på i3 pga denne halvledermangelen. Ref finn-annonse for den eneste Galvanic Gold-i3'en som ligger til salgs - FOR en nydelig farge på den bilen, siklesiklesikle! Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Oktober 1, 2021 Share Skrevet Oktober 1, 2021 1 time siden, papertiger skrev: I tillegg ser det ut som at H/K anlegg ikke lenger er mulig å bestille på i3 pga denne halvledermangelen. Ref finn-annonse for den eneste Galvanic Gold-i3'en som ligger til salgs - FOR en nydelig farge på den bilen, siklesiklesikle! Kjører forbi den daglig, ser bedre ut live enn på bilder. 😉 Marius2002, papertiger og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 1, 2021 Share Skrevet Oktober 1, 2021 Litt synd at halvledermangelen er forespeilt å vare til starten/midten av 2023. Snagg30, Saltkjelen, fupsaker og 2 andre reagerte på dette 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 3, 2021 Share Skrevet Oktober 3, 2021 Nye 2-serie Active Tourer. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 4, 2021 Share Skrevet Oktober 4, 2021 10 timer siden, Saltkjelen skrev: Nye 2-serie Active Tourer. Noen bmw blir penere ved nye modeller. Mens enkelte blir bare styggere, det er min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 4, 2021 Share Skrevet Oktober 4, 2021 Den der så bare.....teit ut 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusAG99 Skrevet Oktober 4, 2021 Share Skrevet Oktober 4, 2021 15 timer siden, Saltkjelen skrev: Nye 2-serie Active Tourer. De som vil ha en før kjøpe en fort før det kommer en face lift med enda større grill. Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 4, 2021 Share Skrevet Oktober 4, 2021 For min del har jeg ingen problemer med stor grill, men grillen må harmonere med det øvrige designet og skiltets plassering. Ellers synes jeg faktisk at denne ser lovende ut, og langt mer interessant ut enn dagens 2-serie AT/GT. BimmerFan!, Marius2002 og StigJ reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 4, 2021 Share Skrevet Oktober 4, 2021 (endret) Nå er jo jeg av den sære sorten, så denne likte jeg ut ifra bildet over. Synes den var kul til sin bil å være Jeg liker dagens utgave også, så, kanskje jeg er feil skrudd ihop? Slik jeg har skjønt det går 2GT ut og 2AT øker i størrelse. Den blir vel kun produsert i hybridutgave(??) som 230xe og har rundt 270 hk samlet. Ikke hørt om fossilutgave ihvertfall, men det kan jo hende… Det er meningen at 2AT plug-in skal bli en fullverdig familiebil For ordens skyld så prøver ikke en 2AT å være en 5-serie. Endret Oktober 4, 2021 av Marius2002 Ron Jeremy og Fredrik reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 4, 2021 Share Skrevet Oktober 4, 2021 Henger meg på. Synes på det bildet den ser småbøllete ut 👍🏻 Marius2002 og Saltkjelen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 5, 2021 Share Skrevet Oktober 5, 2021 Det er jo pinlig å si det, men dette er jo faktisk noe av det bedre BMW nå har å tilby i sitt modellsortiment. Dog svært synd, og et stort feilsteg å fjerne iDrive-kontrolleren.. StigJ, Walkabout, fupsaker og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 5, 2021 Share Skrevet Oktober 5, 2021 Hmmm, synd bakruteviskeren havnet ned igjen. Synes det var kult at den var skjult oppi bakrutespoileren Saltkjelen, fupsaker, Walkabout og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Oktober 5, 2021 Share Skrevet Oktober 5, 2021 1 time siden, Saltkjelen skrev: Det er jo pinlig å si det, men dette er jo faktisk noe av det bedre BMW nå har å tilby i sitt modellsortiment. Dog svært synd, og et stort feilsteg å fjerne iDrive-kontrolleren.. Enig, jeg synes denne hadde potensiale. Med shadow line, litt senk og hissigere hjul så tror jeg denne blir tøff Saltkjelen og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå