Marius2002 Skrevet November 16, 2021 Share Skrevet November 16, 2021 (endret) @fupsaker NIO ES8 da Edit: Som du ser har den litt BMW-ish baklykter Endret November 16, 2021 av Marius2002 Pekka reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet November 16, 2021 Share Skrevet November 16, 2021 6 minutter siden, Marius2002 skrev: @fupsaker NIO ES8 da Mja, jo, men jeg mener den var vesentlig mindre. Og jeg står fortsatt på at baklyktene helt klart så ut som BMW. Men kjente ikke igjen diffusor eller noe. Så jeg håper jeg ser den igjen neste gang jeg er i storbyen. 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 16, 2021 Share Skrevet November 16, 2021 Kom over en interessant oppstilling på Instagram av BMW sine mest solgte modeller i hele 2020. 3-serie leder ann men det gleder meg at gode gamle 5 serie også holder stand 😀 5-serie leder også an i sitt segment... HenrikSolberg, fupsaker, papertiger og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 17, 2021 Share Skrevet November 17, 2021 Teaser av XM, eller det som en gang var omtalt som X8 M.. Liten tvil om hvor BMW har hentet inspirasjon fra. fupsaker, BMWE39turbo, TorsteinAa og 6 andre reagerte på dette 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 17, 2021 Share Skrevet November 17, 2021 Hvorfor må de kalle den for XM? Dette er hva jeg tenker på når jeg hører XM... Årets bil 1990 som er en Citroën XM...bilen til Karl Reverud i Mot i brøstet 😅 Pekka, Shattered og Rune-K reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 17, 2021 Share Skrevet November 17, 2021 1 time siden, Fredrik 90 skrev: Hvorfor må de kalle den for XM? Dette er hva jeg tenker på når jeg hører XM... Årets bil 1990 som er en Citroën XM...bilen til Karl Reverud i Mot i brøstet 😅 Nei, forstå det den som kan. Blir nok fint når logoen blir "X///M". Tror sannelig jeg også har lyst på en eller annen godt betalt "dårligdesignunderunderdirektør" eller "fantasiløsenavnunderunderunderdirektør"-tittel jobb hos BMW, helt uten ansvar for eget arbeid og med en kantineordning som åpenbart serverer noe helt annet enn hva normale kantiner serverer. fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 17, 2021 Share Skrevet November 17, 2021 Haha negativ idag @Saltkjelen? Vel, jeg er ikke uenig om at XM var et teit navn, og vi håper og tror at navnet kun er konsept-bilen. Ut ifra spionbildene er det noe under lykta jeg ikke ser på konseptbilbildet. Samme med luftingen helt oppe med vinduet på panseret konseptbilen har. Jeg velger å sitte rolig i båten å vente, jeg er skeptisk til eksosanlegg-avslutningen. Er ikke veldig fan av at de går oppover. rendering er slik: Walkabout, fupsaker, Pekka og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 17, 2021 Share Skrevet November 17, 2021 Nå er det på tide at hele bunten nede hos BMW får seg noen måneder på avrusning snart .. BMWE39turbo, Saltkjelen, Snagg30 og 3 andre reagerte på dette 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 17, 2021 Forfatter Share Skrevet November 17, 2021 Jeg må si jeg er utrolig spent på det ferdige resultatet her. Spesielt de taklysene. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 17, 2021 Share Skrevet November 17, 2021 2 timer siden, Marius2002 skrev: Haha negativ idag @Saltkjelen? Vel, jeg er ikke uenig om at XM var et teit navn, og vi håper og tror at navnet kun er konsept-bilen. Ut ifra spionbildene er det noe under lykta jeg ikke ser på konseptbilbildet. Samme med luftingen helt oppe med vinduet på panseret konseptbilen har. Jeg velger å sitte rolig i båten å vente, jeg er skeptisk til eksosanlegg-avslutningen. Er ikke veldig fan av at de går oppover. rendering er slik: Litt negativ må en være når BMWs sjefdesigner nylig utpekte BMWs fem vakreste modeller, og så kommer man med kreasjoner som dette, totalt blottlagt for velkjente BMW-elementer. Jeg digger bilens silhuett (sett fra siden skrått forfra), men det de prøver på her med liggende nyrer, splittede lykter, bortfall av U/J/L-lysdesign, eksosrør oppå hverandre etc. er rett og slett trist. For all del - la oss håpe at dette til slutt blir vellykket, eller at man i alle fall kan ettermontere X7 pre-LCI front. Det sagt, så liker jeg taklysene som vises så langt. Marius2002 og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 17, 2021 Share Skrevet November 17, 2021 @Saltkjelen vi er på bølgelengde og jeg ser du tok den Fikk litt amerikanerfølelse fra siden, men spent å se Saltkjelen, Ron Jeremy og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet November 17, 2021 Share Skrevet November 17, 2021 1 time siden, awt skrev: Jeg må si jeg er utrolig spent på det ferdige resultatet her. Spesielt de taklysene. X-trail var forut sin tid: awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 17, 2021 Share Skrevet November 17, 2021 (endret) … eller E34 530ix Enduro Touring Uansett "litt" mer elegant utført på XM / X8M 29. november skulle vel mer avsløres leste jeg tidligere idag! Endret November 17, 2021 av Marius2002 awt og laffe reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet November 17, 2021 Share Skrevet November 17, 2021 27 minutter siden, Marius2002 skrev: … eller E34 530ix Enduro Touring Denne havnet på vil ha listen min i hvertfall:) Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet November 17, 2021 Share Skrevet November 17, 2021 6 timer siden, Fredrik 90 skrev: Hvorfor må de kalle den for XM? Dette er hva jeg tenker på når jeg hører XM... Årets bil 1990 som er en Citroën XM...bilen til Karl Reverud i Mot i brøstet 😅 Jeg ga opp den kopieringen av bilnavn når Folkevogn kom med Bora for en del år siden. Og for de som ikke vet det så er dette hva jeg snakker om. Fredrik 90, fupsaker, Pekka og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå