Fredrik 90 Skrevet April 9, 2022 Share Skrevet April 9, 2022 Det der er bra mot bilsjuke, legg så til smale vinduer, store seterygger foran og ellers en mørk coupe. Kjenner jeg blir bilsjuk bare å tenke på det. Håper den kommer med spypose holder i krystall 😀 Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 12, 2022 Share Skrevet April 12, 2022 M3 touring ser ut til å bli en tøff bil, men lanseres altfor sent. Når G80/82 ble lansert i september 2020 er det altfor sent at de over halvannet år senere ikke har lansert G81 enda. Problemet med å kjøpe en slik en vil være at den veldig fort kan bli utdatert - spesielt om det kommer en facelift på G8X nå ganske snart (tilsvarende som skjedde med iX3). fupsaker, Snagg30, Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarod Skrevet April 12, 2022 Share Skrevet April 12, 2022 39 minutter siden, Walkabout skrev: M3 touring ser ut til å bli en tøff bil, men lanseres altfor sent. Når G80/82 ble lansert i september 2020 er det altfor sent at de over halvannet år senere ikke har lansert G81 enda. Problemet med å kjøpe en slik en vil være at den veldig fort kan bli utdatert - spesielt om det kommer en facelift på G8X nå ganske snart (tilsvarende som skjedde med iX3). LCI kommer på 2023 modellen så G81 får LCI fra begynnelsen Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 12, 2022 Share Skrevet April 12, 2022 X7 LCI er offentlig. Tenk at vi gikk fra dette til dette Tipper vi for første gang vil se en LCI med pre-LCI front. Interiøret er imidlertid helt konge! fupsaker, Kolstad Jr., papertiger og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet April 13, 2022 Share Skrevet April 13, 2022 Trenger ikke si mer.. Peak, Walkabout, papertiger og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet April 13, 2022 Share Skrevet April 13, 2022 (endret) Etter å sett autogefuhl sin gjennomgang av X7 LCI syns jeg dette var mindre ille enn fryktet. Liker iX lyktene og interiøret er fantastisk, skinn er jo på vei ut som vi vet, men hvis veggis skinnet er så bra som BMW hevder - så var dette kanskje ikke noen stor krise som det var varslet å skulle være. Endret April 13, 2022 av Ron Jeremy mslello, fupsaker og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet April 13, 2022 Share Skrevet April 13, 2022 29 minutter siden, Ron Jeremy skrev: Etter å sett autogefuhl sin gjennomgang av X7 LCI syns jeg dette var mindre ille enn fryktet. Liker iX lyktene og interiøret er fantastisk, skinn er jo på vei ut som vi vet, men hvis veggis skinnet er så bra som BMW hevder - så var dette kanskje ikke noen stor krise som det var varslet å skulle være. Får litt sånn... HOngSJI vibes over fronten. Ikke bra. Saltkjelen og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 13, 2022 Forfatter Share Skrevet April 13, 2022 Jeg synes ikke den var helt krise jeg, og jeg likte den faktisk litt. 😳 Legger også merke til at M60i har fått M-speil, blir det dette på kommende X5/X6 M60i også mon tro? mslello, Ron Jeremy, ahj og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 13, 2022 Share Skrevet April 13, 2022 @awt alle «M-performance» får nå M-speil (og grill med doble riller for de som har det). X7 M60i, X3 M40i/d, X4 M40i/d, i4 M50 etc. Kommer på alle fremtidige modeller også. «M-performance» arver den stående dobbeltrillede grillen, mens ren M får liggende riller. Personlig synes jeg fronten var helt jævelig. Identitetsløst, uelegant og lite harmonisk sett mot det store karosseriet. De gamle lyktene og den gamle fronten oser langt mer enn denne Hyundai-fronten. fupsaker og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 13, 2022 Share Skrevet April 13, 2022 Likte den jeg også, bøs. Liker egentlig lave rails, men X7 passer høye. Bøs vogn som gir fingeren til miljøpartier og oser kvalitet som tilsvarende amerikanere bare kan drømme om(jada, vet den er bygget i US&A). Helt konge! Så var det All/Mud-Terrain igjen da 😎 Pre-LCI med dette: Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 13, 2022 Share Skrevet April 13, 2022 Utseende var litt sånn...tja. Pre LCI X7 har vært en av få BMWer som så bra ut med den store grillen. Interiøret synes jeg de har rotet til skikkelig, hva er greia med lufte dysene? Ser jalla ut. Ambient belysningen har de delt opp til kun en kort stripe på døra samt noe tacky greier foran passasjeren i dasjbordet. Også den skjermen da, hvor klima kontrollene er flyttet inn. Hvorfor kommer den ikke i 45e utgave? Er jo samme basis som X5. Nei det er mye galt her synes jeg, med fare for å høres ut som en plate med hakk i så er dette en utvikling hos BMW jeg overhode ikke liker. 1 time siden, Geir Anders skrev: Får litt sånn... HOngSJI vibes over fronten. Ikke bra. De satser vel på at denne skal slå godt an i Hongsji land 43 minutter siden, Marius2002 skrev: Så var det All/Mud-Terrain igjen da 😎 Pre-LCI med dette: Fy søren den var badass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 13, 2022 Share Skrevet April 13, 2022 @Fredrik 90 Ja, er Manhart sin Dirt Edition. Veldig kul. Den har noen pop-nagel-detaljer(se bilde av dør) jeg kunne vært foruten, men jevnt over en grom bil fupsaker og Fredrik 90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet April 13, 2022 Share Skrevet April 13, 2022 Synes ikke X7 var særlig elegant i utgangspunktet, da den alt da hadde en del rotete elementer i fronten, samt for stor grill. (Vel. Alt er relativt. Etter dagens standard er jo grillen direkte puslete). Men jammen klarte de å lage den enda verre i LCI 😞 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 13, 2022 Share Skrevet April 13, 2022 Noen ganger så får jeg lyst til å bare gi opp og heller bare kjøre bil ifra 90 tallet når jeg ser den retningen BMW og bilindustrien er på vei. Finne meg en low miles E39 528i med alt utstyr og bare bruke den, dette er såpass peak 5-serie at den står ikke tilbake for moderne biler på annet enn teknologi. Tech man egentlig kan klare seg uten. Robust, driftsikker, god å kjøre og sluker unna mil raske Autobahn mil like godt som en ny 5-serie. Vi får se, men når de nå begynner å fjerne girspaken, alt av funksjoner skal over i en skjerm og ellers alt skal elektrifiseres så mister jeg litt lysta på å holde meg med ny(ere) bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 14, 2022 Share Skrevet April 14, 2022 Ikke spesielt stor fan av den faceliften, men på en annen side så kunne den ha blitt enda verre.. 🤔 Her har Alpina lansert XB7 LCI. Walkabout og fupsaker reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå