Walkabout Skrevet April 20, 2022 Share Skrevet April 20, 2022 Grusomt. På alle mulige plan. Punktum. Kvasi, MagnusAG99, Kolstad Jr. og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 20, 2022 Share Skrevet April 20, 2022 Designløsningen med forlyktene og LED kjørelysene er jo interessant. Citroën C4 Picasso har hatt noe lignende siden 2013. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 20, 2022 Share Skrevet April 20, 2022 Og om en har litt fantasi så var BMW borti det samme på E31… Ikke skyt budbringeren Neida..(joda).. Jeg må se bilen 7-ern live først, det var fælt og spiselig samtidig på en måte. Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet April 20, 2022 Share Skrevet April 20, 2022 Thomas foretrakk faktisk i7 fremfor EQS. Lars89, Marius2002 og mslello reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet April 20, 2022 Share Skrevet April 20, 2022 E65 ble jo plutselig en lekker klassiker nå.. Regner med F01/G11 blir svært ettertraktede om noen år også. Glad jeg ikke er i kjøpegruppa til helt ny 7-serie, da hadde det blitt Audi eller Merce gitt 👎👎 Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet April 20, 2022 Share Skrevet April 20, 2022 (endret) Jeg lurer på hvordan den ser ut ved siden av forrige generasjon 7-serie. Mitt inntrykk er at den har blitt veldig mye høyere (muligens pga batteriene i gulvet på i7-versjonen?). Endret April 20, 2022 av Galro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet April 20, 2022 Share Skrevet April 20, 2022 (endret) 11 minutter siden, Galro skrev: Jeg lurer på hvordan den ser ut ved siden av forrige generasjon 7-serie. Mitt inntrykk er at den har blitt veldig mye høyere (muligens pga batteriene i gulvet på i7-versjonen?). Den ser ikke ut. Det her vil aldri bli kult noen gang, sirkus på 4 hjul. Endret April 20, 2022 av Snagg30 Saltkjelen, Morten B, Marius2002 og 3 andre reagerte på dette 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet April 20, 2022 Share Skrevet April 20, 2022 Det bildet viser hva jeg mener. Ser jo ut som en SUV. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet April 20, 2022 Share Skrevet April 20, 2022 23 minutter siden, Snagg30 skrev: Den ser ikke ut. Det her vil aldri bli kult noen gang, sirkus på 4 hjul. Lurer på hvilken kundegruppe Bmw sikter til...🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 20, 2022 Share Skrevet April 20, 2022 Når jeg legger godviljen til så kan den se bedre ut fra noen vinker, altså jeg sier ikke at den ser bra ut men mindre fæl fra noen vinkler. Hekken ble bedre med noen feite eksos stusser, alle biler ser bedre ut med eksosutløp bak. Interiøret ble litt bedre (eller litt mindre grusomt, alt ettersom) med tre eiket ratt og litt farger. Er dog noen detaljer som var litt kule, sånn som den lyslista i dasjen. Ellers så synes jeg ikke det var så mye nye innovasjoner å rope hurra for, som elbil synes jeg heller ikke dette var veldig imponerende greier. Ikke særlig banebrytende ladehastighet, digert blytungt batteri, halvveis rekkevidde og sånn passe ytelser. Dette er ikke elbilen 2.0 for å si det sånn… Om jeg har forstått det riktig så er det kun tre fremdrifts alternativer som skal selges i Europa, i7, ladbar hybrid og diesel. Rart at de velger å droppe bensin utgavene, men jeg leste at i Europa har 730d vært den mest solgte utgaven av G11. Derfor kommer 740d med 300 hk… Rart når 40d motoren yter 340 hk i alle andre modeller. V8 bensin og rekkesekser bensin (non PHEV) blir forbehold alle andre markeder enn Europa (som jo kanskje er det minste markedet for 7-serie). Så "Power of choice" strategien stemmer ikke helt 😅 Skuffende at den ladbare hybriden ikke får mer enn 80 km rekkevidde, i dag er det 100 km som er vannmerket for PHEV….dette er for dårlig. Men best av alt…ingen firesylindret drittmotor i denne bilen 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusAG99 Skrevet April 20, 2022 Share Skrevet April 20, 2022 (endret) Synes helt ærlig dette hadde sett mye tøffere ut jeg.... Jeg synes ikke nye 7 serien er direkte stygg. Den er bare ikke pen, den er direkte rar eller "amatørmessig" som jeg vedder Frank Stephenson kommer til å si siden han sa det samme om 4-serien. Akkurat som om det er tre forskjellige personer som har designa bilen, en har designa ræva, andre fronten og tredje siden. Så har de smasha alt sammen i en bil... Side profilen er fin, men jeg synes den hadde vært MYE bedre med en front som denne (dette er en 15 min photoshop jobb, jeg gadd ikke å bruke en masse tid på den.) Endret April 20, 2022 av MagnusAG99 laffe reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet April 20, 2022 Share Skrevet April 20, 2022 Bra at justerbar lårstøtte ikke forsvant... Det hadde vært tidenes nedtur. Men flat bunn på ratt hadde jeg håpet BMW skulle holde seg for gode til - en teit 10-år gammel trend ting i mine øyne. Ellers liker jeg frontlyktene, men sliter med å få grillen til å harmonere inn i resten av fronten. Og bakenden harmonerer ikke helt med fronten i mine øyne. Og av en eller annen grunn får jeg litt E38 vibber over den... Men det blir spennende å se bilen live og se om man etterhvert liker den. Er uansett ikke i målgruppen økonomisk (dessverre) så om den ikke faller i smal til meg skriker vel ikke BMW så høyt. mslello og Ron Jeremy reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 21, 2022 Share Skrevet April 21, 2022 (endret) Målgruppen for en stor sedan med bagasjelokk og fast seterygg bak er uansett temmelig liten. BMW selger ikke mange 7-serier og kommer heller ikke til å selge mange i7'ere. Det primære markedet for bilen er Kina + en mindre andel i USA. Jeg liker det innvendige designet på bilen, men eksteriørmessig er fronten en katastrofe for BMW. Designløsningen med LED-kjørelysene distinkt liggende over en rektangulær kasse for hovedlysene er såpass Citroën at det ikke er til å ta feil av. Så langt har derfor kun de nærmeste konkurrentene Hyundai og Skoda kopiert konseptet - og nå også BMW. Bildet som viser i7 i mørket med alle lysene på gir ikke mye hint om at her kommer en BMW - hadde det ikke vært for den enorme grillen som nå av helt forståelige årsaker også er opplyst (så vi kan se at det er en BMW). Det hele er temmelig vulgært og ikke noe som en tradisjonell 7-serie eier ville ha kjøpt. Dette er for nyrike kinesere som ikke har et forhold til BMW slik som vi kjenner bilmerket. Endret April 21, 2022 av Fredrik Marius2002, And-reas, papertiger og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet April 21, 2022 Share Skrevet April 21, 2022 (endret) 47 minutter siden, Fredrik skrev: Så langt har derfor kun de nærmeste konkurrentene Hyundai og Skoda kopiert konseptet - og nå også BMW. Audi kommer snart med noen modeller (begge er 2024-modeller) med det samme. Endret April 21, 2022 av Galro Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 21, 2022 Forfatter Share Skrevet April 21, 2022 Jeg lurer litt på hvorfor disse doble lyktene er «nødvendige». Det så ikke så bra ut på Audiene heller akkurat. Med dagens lys-teknologier kan de vel i praksis lage lyktene akkurat den fasongen de ønsker, så da blir det hele litt unødvendig. Samtidig er lysstripen bak borte allerede på 7-serien, så det var tydeligvis også en kort trend. Fredrik, HenrikSolberg og Ron Jeremy reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå