Gå til innhold

Tilbakemeldinger på "Nye Bimmers.no" gjøres her


mkj
 Share

Anbefalte innlegg

Tja, en 50-lapp i året fra 100 stk dekker opp underskuddet i 2021. Hvis det er trenden at regnskapet går den veien. Bare 10,- i måneden utgjør 120,- i året og er man mange nok så er vi oppe i en grei sum allerede. Gunnar opprettet en donasjonskonto en gang i tiden før forumet ble kjøpt opp, rett og slett for å kunne fortsette å drifte. Gå i null. Så ingen dum ide å opprette en frivillig Vipps e.l. :) 

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, mkj skrev:

Utfordringen vil da være at vi må legge ned hele forumet når det ikke er midler til å dekke serverdrift og software-lisenser 🤷‍♂️

image.png

Da skrur jeg det av :D 

Var ikke klar over det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
On 5/23/2023 at 11:25 AM, E.C. said:

Er det mulig for dere å åpne en donasjonskonto? Jeg tror at det er mulig å avse en hundrelapp eller to her og der. Forhåpentligvis aktuelt for flere enn meg.

 

Donasjonskonto burde jo være en god løsning hvis vi ønsker å ha Norges beste bilforum gående også neste år. Det hadde vært tragisk hvis Bimmers ble nedlagt i løpet av et par år da det er så utrolig mye historikk her og mange oppegående brukere som deler med alle andre. 

Jeg har ingen problem med å donere penger for at forumet består. Gi oss et kontonummer øremerket drift av Bimmers, så sender jeg penger i morgen. Ser heller ikke problemet hvis det blir donert såpass at eier går i overskudd da det burde være en gulrot og motivasjon for å gidde og drifte dette her år etter år.

Jeg gjentar igjen - gi oss et kontonummer vi kan donere til.   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en donasjonskonto og lag litt oppmerksomhet rundt det slik at folk får det med seg. Ett såpass innholdsrikt forum som dette må man holde i gang i konkurransen med andre sosiale medier hvor informasjonen bare forsvinner. Her inne er det så mange tusen sider med kunnskap at vi i BMW miljøet må ta ansvar. Nå har vi vært gratispassasjerer lenge nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Enig med de over, betaler gjerne en liten slant for å unngå reklame for det er det pina nok av her inne hos meg.

Ca hvert andre innlegg jeg åpner så blir jeg sendt til en hel side med reklame som jeg må krysse ut i hjørnet øverst til høyre før jeg blir sendt videre på innlegget

Vel og merke bare på telefon da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spytter gjerne noen kroner i kassa jeg også som et årsabonnement. For nå er det enda mer og verre med reklame enn for et par uker siden. Greit nok med disse irriterende bannerne som slider frem både ovenfra og nedenfra, men nå popper det i tillegg opp vindu som dekker alt man må klikke bort.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den reklamen som tar deg til en side som du må trykke deg ut ifra for å komme dit du vil er passe irriterende. Jeg kan leve med de pop up reklamene vi har hatt her inne de siste åra, men de reklamene som begynner å gå i veien for deg er bare irriterende. Så ja, kom gjerne med en medlems kontingent eller donasjons side så vi kan betale oss ut fra såpass in your face reklame. 

Jeg forstår at vi må ha litt reklame her inne, selv om vi er noen medlemmer som ville betalt. Mest sannsynlig er vi nok kun 10-20 stk som er villige til å betale for oss her inne, og jeg forstår at det ikke er nok til å drifte forumet reklame fritt alene.   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Tror ikke donasjon er veien å gå. Skal spekulere litt videre. 

Når det gjelder "Vignett-reklamen" visste vi ikke om den. Det er noe Google har funnet på selv ser jeg. Den var helt forferdelig, ja! Jeg har fått slått den av nå. Fører til et tap på cirka 12.200,- per år for forumet anslår Google, men den der kan vi ikke ha uansett. Den var helt krise 😬 

image.png

 

image.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...