Walkabout Skrevet Mars 31, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2021 Siste hånd på verket utvendig i dag med glassrens og coating av vinduer. Benytter Gtechniq G4 og G5, godt fornøyd med det. Ble speilblankt nå lagunilla, mslello, Sjakalen og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 31, 2021 Share Skrevet Mars 31, 2021 Det er nydelig. Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 6, 2021 Share Skrevet April 6, 2021 Når sant skal sies så liker jeg bilen din bedre uten de gullhjulene og Lawyer slitene. Jeg synes dette er mer Clean look 😀 Når slipper du litt mer info om nybilen da? Så i F10/11 gruppa på Facebook at det blir en BMW iallfall, en sprek BMW 👍😎 Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 6, 2021 Forfatter Share Skrevet April 6, 2021 1 time siden, Fredrik 90 skrev: Når sant skal sies så liker jeg bilen din bedre uten de gullhjulene og Lawyer slitene. Jeg synes dette er mer Clean look 😀 Når slipper du litt mer info om nybilen da? Så i F10/11 gruppa på Facebook at det blir en BMW iallfall, en sprek BMW 👍😎 Jo takk, nå som jeg har fått rast fra meg litt i 20-årene er jeg blitt mer originalpolizei som 30-åring Om alt går etter planen henter jeg nye bilen i løpet av denne uken, så da slipper jeg mer info når det er i boks. Ja, det blir en sprek BMW. Prøvde en Taycan her forleden, men det blir ikke det samme med bare elektrisk drivkraft, trenger noe motorlyd i tillegg. Så har lagt elbil på hylla foreløpig. Fahad, mslello, BMWE39turbo og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FransEirik Skrevet April 6, 2021 Share Skrevet April 6, 2021 Motorlyd i tillegg? 545e du har kjøpt?😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 6, 2021 Forfatter Share Skrevet April 6, 2021 6 minutter siden, FransEirik skrev: Motorlyd i tillegg? 545e du har kjøpt?😄 Det er nok ikke en sedan - er enten coupé eller touring som gjelder for meg, eller verste fall SAV (SUV) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 7, 2021 Forfatter Share Skrevet April 7, 2021 På 14.1.2021 den 10.03, Walkabout skrev: På tide å komme med en liten oppdatering her. Sliter fortsatt med at bilen rister markant ved kaldstart og i tillegg kakler veldig frem til den når driftstemperatur. Mistenkte dyser, så tok en tur til Vestfold Elektro-Diesel i romjulen. De hadde dysene ut i testbenk, men fant ikke noe gale med verdiene. Har tidligere sjekket både glødeplugger og motorfester. Så står litt på bar bakke her. Men TRF og en av hans forhandlere skal se litt på saken, så da håper jeg at det kan nærme seg en løsning. Må bare komme med en liten oppdatering her, og skryt av Vestfold Elektro-Diesel. Jeg fikk orden på dyseproblemene lokalt her på Jæren til slutt, og har derfor vært i kontakt med Vestfold Elektro-Diesel i etterkant om hvorfor ikke de fant ut av det samme når de kjørte tilsvarende sjekk. De ble da oppmerksom på at det var noen problemer med deres nye testbenk som dysene mine ble testkjørt i. Det gjorde at de refunderte hele beløpet uten å være vanskelige. Så selv om de ikke fant ut av problemene så må jeg gi skryt for kundeservice og profesjonell opptreden i etterkant👍 fupsaker, Fahad, Saltkjelen og 16 andre reagerte på dette 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
humpfy Skrevet April 7, 2021 Share Skrevet April 7, 2021 Yrkesstolthet. Rett å slett. Sjelden, men godt å høre 👍 Walkabout og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet April 7, 2021 Share Skrevet April 7, 2021 Herligt å lese. Hvor du fant ut av problemene lokalt her? Hillevåg Elektro Diesel? Walkabout og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 7, 2021 Forfatter Share Skrevet April 7, 2021 1 time siden, papertiger skrev: Herligt å lese. Hvor du fant ut av problemene lokalt her? Hillevåg Elektro Diesel? Det var en TRF-forhandler som fant ut av dette. Ueland Mekaniske mener jeg det var - topp oppfølging der Tollefsen, papertiger, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet April 8, 2021 Share Skrevet April 8, 2021 15 hours ago, Walkabout said: Det var en TRF-forhandler som fant ut av dette. Ueland Mekaniske mener jeg det var - topp oppfølging der Aha, er der jeg har fått tilbud på TRF-tuning på BMWen ja Tollefsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 15, 2021 Forfatter Share Skrevet April 15, 2021 Da var katta ute av sekken og bil hentet. Kommer egen tråd på denne KireS, Dusy, tennbrikket og 31 andre reagerte på dette 31 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet April 15, 2021 Share Skrevet April 15, 2021 (endret) Rått! Gratulerer Endret April 15, 2021 av Snagg30 Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 15, 2021 Share Skrevet April 15, 2021 Dæven du 🥰 Gratulerer ,dette blir spennende. Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 15, 2021 Share Skrevet April 15, 2021 Gratulerer med et beist Så på IG at en var solgt og her at du har kjøpt, så om det stemmer når jeg legger to og to sammen så har du iallefall en perfekt M4 😎 Helt konge!! Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå