Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Det er mange år siden sist jeg har sett på TV2 hjelper deg men dagens program måtte jeg bare få med meg. Man kan lure, er har syk, er han skurk eller simpelthen er stor tulling. Jeg heller mot det siste men er langt fra sikker.

Jusen er jo også rimelig spesiell her. Ser for meg at dette er et område med mange hull i lovverket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir håpløst når han som 20 år gammel bruker ord som "alltid drømt om å ha bilbutikk" og driter seg ut så hardt på denne måten, får det opp i fjeset på FB, så fortsetter han som før og skylder på diagnosen sin. Det er vel ikke én eneste oppegående person som vil levere bil til han nå. Det er helt greit å ha diganose og slite med ting, men hvis ingen i bedriften greier å gripe inn så viser det bare at det er en ytterst ansvarsløs person som sitter ved roret og bestemmer alt. Han kan si hva han vil, men blir han tatt flere ganger på rad så er det useriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er vanskelig å si, men han har jo tatt på seg et ansvar, enten tar man det på alvor eller så må man være voksen nok til å avslutte, eventuelt finne noen andre som er voksne nok til å styre bedriften. Det er for lett å skylde på en slik diagnose i dag, det finnes faktisk til en viss grad hjelp å få, kjenner selv flere som sliter med det samme, de klarer seg godt, selv om det er utfordringer til tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Jarod skrev:

Er ikke dette den vanligste fargen på nye 5-serien? Synes jeg ser 530e utgaver i denne fargen hver dag 

Karbon sort er den vanligste vil jeg si, bare å se på Finn det. Kiket igjennom mobile i går på M550i, nesten kun karbon sort og sort interiør (dessverre).

Endret av Snagg30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jarod skrev:

Er ikke dette den vanligste fargen på nye 5-serien? Synes jeg ser 530e utgaver i denne fargen hver dag 

Det er lanseringsfargen på G30 dette, så naturligvis så ble mange biler også levert slik. Men jeg vil nok si at Carbon sort er den mest vanlige G30/31 fargen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mulig jeg har postet den før, men for en bil! Så mange sylindere og skinn kan da ikke slå feil :D En bil som nok aldri blir laget igjen med tanke på tidene.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=225021325

 

Også blir jo G20 bare billigere, vil si G20 330 til 450.000kr er mye bil for pengene.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=232911545

Endret av Snagg30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snagg30 skrev:

 

Er mulig jeg har postet den før, men for en bil! Så mange sylindere og skinn kan da ikke slå feil :D En bil som nok aldri blir laget igjen med tanke på tidene.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=225021325

 

 

 

Godt gjort å hoppe over klarlakk på en slik bil😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...