Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

24 minutter siden, GreenE36Cab skrev:

Fort gjort å si akkurat det der da, Freddie :)

Men så skjer det noe eller man trenger penger, og poff er bilen solgt

Hun trenger ikke penger garantert ,er mer folk som sikkert har mast og hun har gitt etter pga alder osv .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sveigis skrev:

Hun trenger ikke penger garantert ,er mer folk som sikkert har mast og hun har gitt etter pga alder osv .

Ja men jeg ser den.. Om de feks har sagt at bilen vil bli tatt vare på osv så ble det vel lettere å overkate den til neste..

Men om de bare selger den med en gang igjen da så er det jo ikke lett for dem å vite hva som vil skje med den i fremtiden

Leit at slikt skjer da, spesielt om bilen betyr noe for henne og hun egentlig ikke ville selge (at kjøper oppsøkte henne?) men noen ganger er det kanskje til det bedre, feks om hun er såpass gammel (?) at hun ikke kan kjøre lenger, da ender vel lett bilen opp med bare å bli stående parkert og det er jo heller ikke bra over lengre tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Emilsen skrev:

Individual "Alpina" 750i? Er vel ikke en B7 dette?

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=246787330

Her burde nok forhandler vært litt flinkere med komma i headingen. Sånn jeg tolker teksten så er bilen en 750i individual med ettermontert Alpina styling. Og forøvrig med Alpina replica felger....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Emilsen skrev:

Individual "Alpina" 750i? Er vel ikke en B7 dette?

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=246787330

Sånt som dette her gjør meg skikkelig sur, her har de tatt en i utgangspunktet lekker bil og gjort den om til noe den ikke er...en eneste stor løgn. Atpåtil har dem satt på B7 Biturbo emblemer...vekk med striper, vekk med emblemer, vekk med fanger men behold felgene :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Sånt som dette her gjør meg skikkelig sur, her har de tatt en i utgangspunktet lekker bil og gjort den om til noe den ikke er...en eneste stor løgn. Atpåtil har dem satt på B7 Biturbo emblemer...vekk med striper, vekk med emblemer, vekk med fanger men behold felgene :)  

Ja, bort med B7 merket og få på igjen 750i merket. Og bort med hjulene. Få på noe litt bedre enn replica på en slik bil.  Styling og striper er vel ikke forbeholdt originale Alpina biler?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...