Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

På 27.7.2022 den 0.14, Lars89 skrev:

Haha, nesten som jeg skulle skrevet det selv, dama her kunne ikke begripe at AC felger ble innkjøpt før hun fikk ring på fingeren, det gikk så pass hardt inn på henne at hun måtte lufte tankene til moren, som naturlig nok ikke tok mitt parti. 😅 Dama liker heldigvis E90en da, selv om jeg kan føle et snev av sjalusi. 🫢😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Olaandref skrev:

dama her kunne ikke begripe at AC felger ble innkjøpt før hun fikk ring på fingeren, det gikk så pass hardt inn på henne at hun måtte lufte tankene til moren, som naturlig nok ikke tok mitt parti. 😅

Artig å lese, jeg har en samboer som er helt lik. Et evig mas om ring! Hadde hun bare vist at jeg nylig bestilte Supersprint eksos, og i dag bestilte ny midpipe kit fra Supersprint og ikke minst G81 sete rygg i Alcantara og Carbon så tror jeg det hadde blitt jævlig dårlig stemning 😅 nå er det bare å ligge lavt og få montert dette uten mye oppmerksomhet. 

Endret av Snagg30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Snagg30 skrev:

Artig å lese, jeg har en samboer som er helt lik. Et evig mas om ring! Hadde hun bare vist at jeg nylig bestilte Supersprint eksos, og i dag bestilte ny midpipe kit fra Supersprint og ikke minst G81 sete rygg i Alcantara og Carbon så tror jeg det hadde blitt jævlig dårlig stemning 😅 nå er det bare å ligge lavt og få montert dette uten mye oppmerksomhet. 

Tar deg med i aftenbønnen i kveld 🙌🏻😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, papertiger skrev:

Fint X5-eksemplar i lekker fargekombo, og svært lav km. Her må det da være mye bil igjen for en relativt lav sum?

https://www.finn.no/266902526
 

Denne liker jeg og .

En nabo av meg har samme bil og farge og når den er nyvasket …Puhh flott 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Daniel. skrev:

Ikke vanskelig å se hvilken vei det går med F10/11 her til lands 😅

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=266281675

I følge han vil bilen gå evig så lenge olja blir skifta så dette kan jo vær et røverkjøp? Så fremt man kan skru litt selv for vist ikke får man ikke kjøpe bilen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Daniel. said:

Ikke vanskelig å se hvilken vei det går med F10/11 her til lands 😅

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=266281675

Hva slags biler er det jeg har kjøpt meg inn i... Lurer på å hive på en ulakkert M5 frontfanger på min også. Og Wish-lykter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, papertiger skrev:

Hva slags biler er det jeg har kjøpt meg inn i... Lurer på å hive på en ulakkert M5 frontfanger på min også. Og Wish-lykter.

Kunne med fordel ha fått godkjent senkesett og lakket den fangeren ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, papertiger skrev:

Hva slags biler er det jeg har kjøpt meg inn i... Lurer på å hive på en ulakkert M5 frontfanger på min også. Og Wish-lykter.

Ikke glem 4" dieselpotte som stikker såpass mye ut at du risikerer å sparke til den når du går bak bilen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Daniel. skrev:

Ikke vanskelig å se hvilken vei det går med F10/11 her til lands 😅

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=266281675

Sånn er det og vil alltid være sånn 😩.

Nå er man her man må takke høyere makter om man finner en original uskrudd e60 520 i liksom .

80 % av e6x er spist opp av harryifiserte utgaver og F 1x er i ferd med å henge like etter .

Husker jo selv da e39 var på det dyreste ,da ble det  virkelig ødelagt mye e34 med dårlige stylingløsninger og ihjelkjørte utgaver .

Så ja dette er utviklingen som alltid vil vedvare ,men så er det jo sånn igjen da at alle har ulike preferanser på hva som er tøft eller ikke .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...