Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
18 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

Denna var rå! Bare å hive ut drivlinja til fordel for 50d og 8hp70🤠

interiør med farge få man alltids tak i

Forstår jeg rett visst du vil sette en diesel sekser i denne?😅

Skrevet

Ville det ikke da heller vært lettere å bare kjøpe en E92 335d? Med litt frisering av den så går den jo bedre enn M3en 😅

Skrevet
2 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Ville det ikke da heller vært lettere å bare kjøpe en E92 335d? Med litt frisering av den så går den jo bedre enn M3en 😅

Vell, du har et poeng

 

skal man uansett ha 50d i e92 vil det jo bli mye jobb. M57tu2 286hk har sitt potensiale, men 50d er jo overlengent og du har samtidig 8hp kasse som vi ser på de nyeste M bilene.

På m3 har goood plass til hjul, bedre understell for bane og en drivlinje du får mye igjen for ved salg

vi kommer til å få se bolton deler til 50d framover og da blir 420hk v8er veike greier iforhold, ser ut som det kan overstiges 600hk på 50d.

 

men original m3 er fortsatt rått nok til at det stopper i sjåfør når det kommer til prestasjoner😁

Skrevet
2 timer siden, Snagg30 skrev:

Men da kan man nok se en meget smilende person i speilet som nyter deilig V8 lyd :D 

Du mener vel lyden av slitte rådelagere?  😅

Skrevet
7 minutter siden, Daniel. skrev:

286hk m57y med 8hp70 er jo et alternativ 🧐

Fortsatt dålig plass til hjul, salg av s65 å dkg betaler jo 50d, 8hp og litt til om man er heldig 😁

«Maks» effekten man får med 35d med endel påkost er jo det du får ved å fjerne dpf og chippe en 50d

 

Men kanskje jeg skulle sett etter en m3 istedenfor, s65 å dkg må jo vær bra greier ? 
 

hva er rådelager intervallet ? 
 

Pris mot kilometer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   2 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...