Gå til innhold

Den store finn.no tråden.

Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

22 minutter siden, Skulebollen skrev:

Ett opprust vrak som har gått 250k går jo for 70k, så spent på hva denne går for

Ble solgt noe tilsvarende i Dalsfjord her oppe for noen år siden, med ca samme km stand om jeg husker riktig, mulig det er samme bilen 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er tydeligvis ikke alle som har samme standard nei.

"Bilen bærer preg av at den er godt holdt opp i gjennom årene."

"Det er veldig lite rust på bilen."

Bare en liten flekk på høyre baksjerm da kanskje? 🤣

https://www.finn.no/mobility/item/378952826

Endret av Haug530D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn har jo nå introdusert "tilstandsgrad" på torget, typ som Ebay har hatt i 20 år. Når man ser annonser som dette så kan man jo lure på om en slik implementering er verdt bryet, all den tid to personer som ser på samme gjenstand greier å se såpass ulikt. For å sitere en selger som solgte meg en ubrukt vare som hadde tydelige tegn etter bruk av skruer i skruehull: "den er da ubrukt av meg :) "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Haug530D skrev:

Er tydeligvis ikke alle som har samme standard nei.

"Bilen bærer preg av at den er godt holdt opp i gjennom årene."

"Det er veldig lite rust på bilen."

Bare en liten flekk på høyre baksjerm da kanskje? 🤣

https://www.finn.no/mobility/item/378952826

Det er så synd at sånne bilen ikke har livets rett og bare blir herjebiler her i Norge. Det der hadde jo vært skikkelig fin dailydriver, norsk solgt bil, fint utstyr og en herlig M54B30 motor 😀 I alle andre land så hadde folk behandlet en bil som dette med litt mer respekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Werther skrev:

Satt å nøt bildene helt til jeg så denne løsningen…snakk om sår i øynene..

IMG_2976.thumb.jpeg.449648f244a0ce9dedbc7c5d5b82a095.jpeg

Irriterte meg bittelitt at tempen i klima ikke var lik på begge sider også 😂

Endret av Fredrik 90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Satt å nøt bildene helt til jeg så denne løsningen…snakk om sår i øynene..

IMG_2976.thumb.jpeg.449648f244a0ce9dedbc7c5d5b82a095.jpeg

Irriterte meg bittelitt at tempen i klima ikke var lik på begge sider også 😂

forhåpentligvis har de ikke klipt å limt noe av det originale så det er enkelt å sette tilbake til original stand

dette er faktisk et skikkelig objekt, ikke noe standard ræl

at plastikken under som innerskjermer å motorplate er hel er et veldig godt tegn.

Endret av Ingvaldsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy og relativt unikt med E39 M-Sport om dagen, spesielt i denne fargen, en «mini M5». Ser en derimot nærmere på bildene har bilen behov for en god del tlc for å fortjene en plass i prissjiktet forhandler ber om, ikke minst «samler-statusen» som refereres til. Skade på front og bakfanger, mye steinsprut på panser og slitte lykter, gjør meg litt skeptisk til om km. standen faktisk er reell.
Mangel på riktig VIN eller registreringsnummer i annonsen virker til dels uproft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Peak skrev:

Gøy og relativt unikt med E39 M-Sport om dagen, spesielt i denne fargen, en «mini M5». Ser en derimot nærmere på bildene har bilen behov for en god del tlc for å fortjene en plass i prissjiktet forhandler ber om, ikke minst «samler-statusen» som refereres til. Skade på front og bakfanger, mye steinsprut på panser og slitte lykter, gjør meg litt skeptisk til om km. standen faktisk er reell.
Mangel på riktig VIN eller registreringsnummer i annonsen virker til dels uproft.

Syns heller ikke tilstanden stod helt i stil med prisen eller hvordan den omtales.

Heller ikke noen tydelige bilder av kanaler og lignende.

Men når det er sagt, så er det kjekt å se slike urørte E39er (sett bort i fra spilleren) :) Spesielt med sekser og manuell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...