Espen.st Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden 29 minutter siden, Skulebollen skrev: https://www.finn.no/mobility/item/436623998?ci=1 For kjipt skinn for min smak😬 Men denne går nok forholdsvis raskt, om markedet fortsatt er som i sommer Er så stusslig å se dakota skinn når man først har hatt merino/nappa😝 Saltkjelen, Skulebollen og fupsaker reagerte på dette 3
Rune-K Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden 15 timer siden, Daniel. skrev: Ja det var litt mer amerikansk på veiene her før. Chrysler Neon, Stratus, Voyager, Pontiac Trans Sport var vel mer vanlig før, og nå ser man de aldri. Neon var vel bygd i Østerrike så vidt jeg husker. Vi solgte en del motorer til de når jeg var høgger. Det var den største 2 liters motoren jeg har vært borti og da snakker vi ikke effekt men fysisk størrelse.😁 Det var en stor støpejernsklump som veide forbausende mye. Det var jo til og med en egen racingserie, Neoncup. Den var veldig populær i noen år. Når det gjelder Stratus så fikk man de også som cabriolet. Det gikk en slik i byen her i mange år men der hadde eieren litt spesiell smak. Han hadde montert en hekkspoiler type stor. Den var høyere enn frontruten og det så veldig rart ut. Orjan, sondre og E.C. reagerte på dette 3
papertiger Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden (endret) 41 minutes ago, Skulebollen said: https://www.finn.no/mobility/item/436623998?ci=1 For kjipt skinn for min smak😬 Men denne går nok forholdsvis raskt, om markedet fortsatt er som i sommer Gikk ikke så fort som selger hadde håpet - står første mann til mølla. Og ble vel lagt ut forrige uke, og er allerede satt ned 10k. Om kjøpergruppen er slik som meg, som kjører 20+ k km i året, er det ikke mer enn 3 år før en bikker 200k, da er bilen 10 år. Jeg kunne veldig gjerne tenkt meg en G31, men sliter med å forsvare overfor meg selv å bruke tett på en halv mill på en så gammel bil som har gått så "langt". Langt i hermeteikn, for 136k er jo i selv selv ingen km. Og veldig lekker farge- og utstyrskombinasjon. Helt i tråd med mine ønsker. Endret 6 timer siden av papertiger laffe, fupsaker, Saltkjelen og 1 annen reagerte på dette 4
fupsaker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden 40 minutter siden, papertiger skrev: Gikk ikke så fort som selger hadde håpet - står første mann til mølla. Og ble vel lagt ut forrige uke, og er allerede satt ned 10k. Om kjøpergruppen er slik som meg, som kjører 20+ k km i året, er det ikke mer enn 3 år før en bikker 200k, da er bilen 10 år. Jeg kunne veldig gjerne tenkt meg en G31, men sliter med å forsvare overfor meg selv å bruke tett på en halv mill på en så gammel bil som har gått så "langt". Langt i hermeteikn, for 136k er jo i selv selv ingen km. Og veldig lekker farge- og utstyrskombinasjon. Helt i tråd med mine ønsker. Uansett skriver de at den har alt, og den mangler adaptiv fjæring og kjøling/massasje i setene. Men den var lekker ja.. Og knapt innkjørt osv. 😛
papertiger Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden 28 minutes ago, fupsaker said: Uansett skriver de at den har alt, og den mangler adaptiv fjæring og kjøling/massasje i setene. Men den var lekker ja.. Og knapt innkjørt osv. 😛 True. På ingen måte fullt utstyrt. Men samtidig litt fristende å ha M sport fjæring, kunne godt tenkt meg å prøvd en av disse, da jeg har veldig gode erfaringer med M sport fjæringen til BMW fra tidligere. En perfekt blanding av sport og komfort. Og enklere og billigere dempere å bytte ut når den tid kommer. fupsaker reagerte på dette 1
Skulebollen Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden 2 timer siden, papertiger skrev: Gikk ikke så fort som selger hadde håpet - står første mann til mølla. Og ble vel lagt ut forrige uke, og er allerede satt ned 10k. Om kjøpergruppen er slik som meg, som kjører 20+ k km i året, er det ikke mer enn 3 år før en bikker 200k, da er bilen 10 år. Jeg kunne veldig gjerne tenkt meg en G31, men sliter med å forsvare overfor meg selv å bruke tett på en halv mill på en så gammel bil som har gått så "langt". Langt i hermeteikn, for 136k er jo i selv selv ingen km. Og veldig lekker farge- og utstyrskombinasjon. Helt i tråd med mine ønsker. Ja ser absolutt greia med km.stand. Men utifra markedet siste året burde den ryke raskt. Nå skal det sies at jeg har tenkt over at markedet har roet seg betraktelig. Prisene måtte vel ned til slutt, har jo vært kunstig høye siste årene.. Når det er sagt hadde jeg gladelig betalt 100k mer for denne en den f11 535 som du linket til på forrige side som det var bred enighet om at var ett godt kjøp med fair km.stand på 147😅 laffe, papertiger og fupsaker reagerte på dette 1 2
papertiger Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) Det er faktisk et veldig godt poeng @Skulebollen, og der er jeg veldig enig med deg. Med det skal det sies at F11-sekser-markedet også har ligget kunstig høyt de siste årene, med fine eksemplarer av LCI 530d rundt 400k med "normal" km-stand i forhold til alder. Så for et halvt år siden hadde kanskje denne ligget over 400. Så kanskje dette også er i ferd med å endre seg. Endret 2 timer siden av papertiger
Emilsen Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Tror jeg har fulgt med på F10 med sekser i tre-fire år og prisene har nok ikke gått noe særlig mer ned enn 10%. Men skal sies at det er annonsert pris da, godt mulig de blir solgt en del under.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå