LP760 Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden 19 hours ago, Fredrik 90 said: Helt enig! Jeg så denne på Finn.no før helgen og tenkte med meg selv at det kan umulig være noen som er villige til å betale over 900 000,- for den. Da får man en bil som ser ut som en 320d som kommer rett fra Streetmeet... Som sagt så er byggekosten sikkert høy, men den eneste som får glede av dette er eier som har bygget den. Jeg som er på utkikk ett E92 M3 karakteriserer denne bilen som ødelagt. Litt rart å kjøpe en bil man ikke får glede av. Men smaken er som baken, ikke ødelagt er mitt syn på denne 🙂
Fredrik 90 Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden 1 minutt siden, LP760 skrev: Men smaken er som baken, ikke ødelagt er mitt syn på denne 🙂 Ser iallfall ut som du er ganske alene om å ha det synet Daniel. reagerte på dette 1
ball Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden 20 timer siden, Fredrik 90 skrev: Helt enig! Jeg så denne på Finn.no før helgen og tenkte med meg selv at det kan umulig være noen som er villige til å betale over 900 000,- for den. Da får man en bil som ser ut som en 320d som kommer rett fra Streetmeet... Som sagt så er byggekosten sikkert høy, men den eneste som får glede av dette er eier som har bygget den. Jeg som er på utkikk ett E92 M3 karakteriserer denne bilen som ødelagt. 1000004971.mp4 Den har fått noen riktige oppgraderinger (min mening), men å montere for eksempel et eksosanlegg til 35 000kr betyr ikke at bilen automatisk øker i verdi med 35 000kr LP760 reagerte på dette 1
skoglund Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden (endret) 4 timer siden, ball skrev: 1000004971.mp4 3.98 MB · 0 downloads Den har fått noen riktige oppgraderinger (min mening), men å montere for eksempel et eksosanlegg til 35 000kr betyr ikke at bilen automatisk øker i verdi med 35 000kr Der er vell en eier som kanskje ønsker å få gått betalt for er at det er modifikasjoner som er innført i vognkortet(bilen er lovlig på vei), at en bil ikke er OEM betyr ikke at den er ødelagt, at noe mener det får bli deres valg, de som ønsker en modifisert bil må jo få lov til å kjøre det uten at noen kan påstå at den er ødelagt eller at det er feil. Det meste på denne er vell bolt on modifisering som kan reverseres:) personlig er ja glad for at jeg ikke har en original e46 m3, da jeg synes det ville vært dumt å ødelagt en original bil med ombygging som er gjort, og i andre enda er jeg ikke int i å eie en original bil per dags dato. Min personlige mening er at det blir litt for vanlig og ikke så spennende som jeg ønsker den. At en stock bil ikke fyller alle sine behov tenker jeg at man får akseptere og så må vi som føler det andre veien akseptere at noen er tilfreds med bilen som den var når den var født. Heldigvis finnes begge deler på marked for å kjøpe , så her er bare å kjøpe det man vill ha. Endret 8 timer siden av skoglund E.C., sondre, Snagg30 og 3 andre reagerte på dette 6
Espen.st Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Tipper den må ned til mid 800 om den skal bli solgt privat
Snagg30 Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Synes bilen var rå jeg! Sinnsykt bygg og ikke mye reverserbare modifiseringer som skal til for å opprettholde bygget men ha en bil som ser original ut utvendig. Min gamle E46 M3 som var ganske så modifisert synes jeg personlig var mye fetere en hva de originale er LP760, BMWE39turbo og fupsaker reagerte på dette 3
*MrB* Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Jeg synes ikke den var ødelagt. Men den var klart mindre attraktiv (og mindre verdt) for meg enn en E92 M3 i (nær) originalstand. Om jeg hadde vært i markedet for en E92 M3 er dette en bil jeg hadde bladd forbi. Delvis pga prisen, men også fordi den ikke tiltalte meg. Et slikt bygg er vanskelig å prise godt da det er faktorer som sliter i 2 retninger: Byggekosten vil gjerne dra prisforlangende opp, men samtidig er markedet en del smalere, så man er avhengig av å finne den ene personen som mener at dette er verdt pengene. Klarer man ikke det, brenner man inne med bilen frem til man evt dumper prisen. Ron Jeremy reagerte på dette 1
skoglund Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden (endret) Ikke finn.no - men er for de som ikke vill ha OEM bil. E9x jeg liker jo at man ikke stopper med grunningen, men ellers flott bil i mine øyner:) https://m.mobile.de/auto-inserat/bmw-m3-e91-touring-v10-s85-manhart-umbau-eingetragen-starnberg/441790499.html?ref=srp&refId=e10efb30-f9c1-488c-e59f-5f2aac7d8333&searchId=e10efb30-f9c1-488c-e59f-5f2aac7d8333&type=ad Endret 5 timer siden av skoglund Kvasi, Lars89, gnilb og 1 annen reagerte på dette 4
LP760 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden 8 hours ago, Fredrik 90 said: Ser iallfall ut som du er ganske alene om å ha det synet Glemte helt hvem jeg kommenterte med ser jeg nå. Daniel. reagerte på dette 1
Saltkjelen Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden 1 time siden, skoglund skrev: Ikke finn.no - men er for de som ikke vill ha OEM bil. E9x jeg liker jo at man ikke stopper med grunningen, men ellers flott bil i mine øyner:) https://m.mobile.de/auto-inserat/bmw-m3-e91-touring-v10-s85-manhart-umbau-eingetragen-starnberg/441790499.html?ref=srp&refId=e10efb30-f9c1-488c-e59f-5f2aac7d8333&searchId=e10efb30-f9c1-488c-e59f-5f2aac7d8333&type=ad Fy fader for et bygg! Ikke helt min smak innvendig, og litt synd at det ser ut til å være noe "off" med støtfanger, panser og forskjerm, men definitivt en bil jeg kunne tenkt meg. Det hadde vært interessant å vite hvorfor de ikke har gått for en midtkonsoll fra E90 M3 med knapper, og hva de eventuelt har gjort for å kompensere for de manglende knappene. Grunningen er helt topp den. skoglund og sveigis reagerte på dette 2
skoglund Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) 1 time siden, Saltkjelen skrev: Fy fader for et bygg! Ikke helt min smak innvendig, og litt synd at det ser ut til å være noe "off" med støtfanger, panser og forskjerm, men definitivt en bil jeg kunne tenkt meg. Det hadde vært interessant å vite hvorfor de ikke har gått for en midtkonsoll fra E90 M3 med knapper, og hva de eventuelt har gjort for å kompensere for de manglende knappene. Grunningen er helt topp den. Den er tøff i grunnings grå også:) feit bil uansett farge:) Endret 2 timer siden av skoglund
_hp4 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Billig BMW Supra med lav KM https://www.finn.no/mobility/item/423666629
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå