Snagg30 Skrevet Fredag kl. 16:29 Skrevet Fredag kl. 16:29 Er ikke dette veldig billig for en 2020 modell med 35.000km? https://www.finn.no/mobility/item/455263332?ci=1 papertiger og teerex reagerte på dette 2
teerex Skrevet Fredag kl. 17:06 Skrevet Fredag kl. 17:06 (endret) Bare 32.000 km faktisk. Jo det virker som et brukbart kjøp ja. Og plutselig var den solgt 🙃 Endret Fredag kl. 21:17 av teerex
Emilsen Skrevet Lørdag kl. 08:58 Skrevet Lørdag kl. 08:58 https://www.finn.no/454779041 Denne var jo litt tøff! Patryck, fupsaker og BMWE39turbo reagerte på dette 3
papertiger Skrevet Lørdag kl. 10:51 Skrevet Lørdag kl. 10:51 18 hours ago, Snagg30 said: Er ikke dette veldig billig for en 2020 modell med 35.000km? https://www.finn.no/mobility/item/455263332?ci=1 Gikk raskt den, som forventet.
Fredrik 90 Skrevet Lørdag kl. 11:38 Skrevet Lørdag kl. 11:38 19 timer siden, Snagg30 skrev: Er ikke dette veldig billig for en 2020 modell med 35.000km? https://www.finn.no/mobility/item/455263332?ci=1 Wow, her har noen gjort ett kupp ja. Mangler Laser men ellers så var alt på plass 👍 mossing 92 reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet i går, 12:43 Skrevet i går, 12:43 https://www.finn.no/mobility/item/455001900 Billig F10 M5 om man tørr ta sjansen på en bil hvor Fremtind forsikring har vært tidligere eier... Ikke lett å finne en F10 M5 som ikke er enten trimmet til 700 hester eller har "pops and bang" ekos. For all del, sikkert kult det men jeg er 36 år gammel og skal bla bruke denne bilen til å hente unger i barnehagen. Kan ikke kjøre en bil som høres ut som ett fyrverkeri...
*MrB* Skrevet i går, 13:58 Skrevet i går, 13:58 E38 740i snikutgave med grå velur og analogt varmeapparat. Meeeeeen også helt original, kurant km og ikke vinterkjørt. Tja.... Litt pruting så har man en fin C&C-slede til litt over 100k. Bruktbil til salgs: BMW 7-Serie - 1995 - Blå - 286 hk - Sedan | FINN.no RNJ, Patryck, Ron Jeremy og 1 annen reagerte på dette 4
316 Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden 3 timer siden, *MrB* skrev: E38 740i snikutgave med grå velur og analogt varmeapparat. Meeeeeen også helt original, kurant km og ikke vinterkjørt. Tja.... Litt pruting så har man en fin C&C-slede til litt over 100k. Bruktbil til salgs: BMW 7-Serie - 1995 - Blå - 286 hk - Sedan | FINN.no Nesten komisk med den bilen og det interiøret 🙈 Patryck og Paulus reagerte på dette 2
Ingvaldsen Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Til samme prisen får man en tilnærmet perfekt e38🤪 740i papertiger, 316 og Patryck reagerte på dette 2 1
*MrB* Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden 11 minutes ago, Ingvaldsen said: Til samme prisen får man en tilnærmet perfekt e38🤪 740i Tja. Den var jo helt klart i motsatt ende av utstyrsskalaen, samt mye mer presentabel i annonsen. (Proffe bilder osv). Men gått dobbelt så langt, og så blir det jo 185k med moms inn til Norge. Som sagt, måtte den andre blitt gjenstand for litt pruting før jeg hadde følt den var på spiselig nivå. Reelt er det nok 50-60k mellom de to bilene. Grå velur hadde ærlig talt ikke plaget meg så voldsomt i den bilen. Det er litt udda, men ryddig E38 med åtter er ryddig E38 med åtter.
ehaugsnes Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden 1 time siden, *MrB* skrev: Tja. Den var jo helt klart i motsatt ende av utstyrsskalaen, samt mye mer presentabel i annonsen. (Proffe bilder osv). Men gått dobbelt så langt, og så blir det jo 185k med moms inn til Norge. Som sagt, måtte den andre blitt gjenstand for litt pruting før jeg hadde følt den var på spiselig nivå. Reelt er det nok 50-60k mellom de to bilene. Grå velur hadde ærlig talt ikke plaget meg så voldsomt i den bilen. Det er litt udda, men ryddig E38 med åtter er ryddig E38 med åtter. I dette tilfellet (sett at den svenske bilen er så bra som det virker i annonsen) tror jeg uansett det hadde lønt seg og lagt i de 50-60k ekstra. Godt utstyrt facelift e38 er ettertrakta vare. Men hadde heller ikke sagt nei til en kliss orginal fin preface, men gjerne med skinninteriør og ordentlig klimaanlegg iallefall😊
Ingvaldsen Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden (endret) 6 timer siden, *MrB* skrev: Tja. Den var jo helt klart i motsatt ende av utstyrsskalaen, samt mye mer presentabel i annonsen. (Proffe bilder osv). Men gått dobbelt så langt, og så blir det jo 185k med moms inn til Norge. Som sagt, måtte den andre blitt gjenstand for litt pruting før jeg hadde følt den var på spiselig nivå. Reelt er det nok 50-60k mellom de to bilene. Grå velur hadde ærlig talt ikke plaget meg så voldsomt i den bilen. Det er litt udda, men ryddig E38 med åtter er ryddig E38 med åtter. Kilometer er stortsett irrelevant på en 25 år gammel bil sålenge det ikke er rustproblemer. Historisk sett så har det blitt solgt 740i i norge for 250-350k så den svenske er jo egentlig billig, og meget unik siden den har acc som kun er levert på cirka 900 biler. samtidig ser jo preface e38 nitrist ut iforhold til en facelift med lakkerte skjørt/fangere. egentlig en av få biler jeg absolutt skulle kjøpt på dagen. Endret 14 timer siden av Ingvaldsen Saltkjelen reagerte på dette 1
Rune-K Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Samtidig så synes jeg veloursetene har klart seg veldig bra. BMW kan lage flotte stoffseter også og i mange land så er det like mye premium som skinnseter. laffe og sveigis reagerte på dette 2
Fredrik 90 Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden 7 timer siden, Rune-K skrev: Samtidig så synes jeg veloursetene har klart seg veldig bra. BMW kan lage flotte stoffseter også og i mange land så er det like mye premium som skinnseter. I motsetning til E34 med velour seter hvor det ser ut som setet har vært med i en kniv fight så fort bilen bikka 100 000 km 😅
sveigis Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 13 timer siden, Ingvaldsen skrev: Kilometer er stortsett irrelevant på en 25 år gammel bil sålenge det ikke er rustproblemer. For mange har km stand mye og si blant entusiaster det har man sett gang på gang . Leser jo stadig utsagnet :Fin bil men for høy km stand ,dette gjelder og eldre biler i aller høyeste grad . Men selvsagt heller en bil med lang og høy km kontra rustvrak . 13 timer siden, Ingvaldsen skrev: samtidig ser jo preface e38 nitrist ut iforhold til en facelift med lakkerte skjørt/fangere.. Synes en godt ivaretatt pre face ser like bra ut og vel så det som en facelift utgave jeg for min del . Har vel kanskje med å gjøre at det var nettopp modellen fra 94 til 98 som jeg higet etter da jeg var ung på 90 tallet . Skulle man derimot kjøpt dyr 38 idag da måtte det nok blitt en facelift . Er vi her nå i 2026 at man må ta til takke med det man finner ,eller er det håp for de skikkelige råe e38 bilene enda ? Tenker da utstyr og motor . 13 timer siden, Rune-K skrev: BMW kan lage flotte stoffseter også og i mange land så er det like mye premium som skinnseter. I E30 var det vel sorgen samt e21 vel ? Synes å huske at der var mye dårlige seter ute og går i de .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå