Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Snagg30 skrev:

Nyyydelig bil.

60-100 på 0.2 sekunder der altså, da snakker vi bra drag:

Bilen skal klare 0-60 på 3,2 sekunder, og 0-100 på 3,4 sekunder!

Hvor langt kan en godt vedlikeholdt F90 gå før det blir store verkstedregninger?  Spør for en venn.

(Skulle ønske de hadde gjort bilen helt ren utvendig for innendørsbildene, samt brukt et par minutter med avfetting på eksos-stussene).

Endret av Pekka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, fupsaker skrev:

Tror det langt på vei er fineste G31 jeg har sett. Skulle gjerne hatt cognac eller mocca interiør, ellers deilig. 

Litt spess i mine øyne å ikke ha merino interiør på en slik bil og ikke sota ruter. Sammenlignet med fattern sin G31 540i så mangler han lufting i seter og bakseteunderholdning. Men han har full merino, sotaruter og penere felger(i mine øyne) og individual farge utvendig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, ahj skrev:

Litt spess i mine øyne å ikke ha merino interiør på en slik bil og ikke sota ruter. Sammenlignet med fattern sin G31 540i så mangler han lufting i seter og bakseteunderholdning. Men han har full merino, sotaruter og penere felger(i mine øyne) og individual farge utvendig. 

Skulle slengt med et bilde her :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, ahj said:

Litt spess i mine øyne å ikke ha merino interiør på en slik bil og ikke sota ruter. Sammenlignet med fattern sin G31 540i så mangler han lufting i seter og bakseteunderholdning. Men han har full merino, sotaruter og penere felger(i mine øyne) og individual farge utvendig. 

Mulig jeg tar feil, men er det ikke slik at merino ikke kan kombineres med ventilerte seter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Tenkte bare i helvette for en pris for en 2019 modell...så ser jeg den kun har gått 1500 km...og at den er solgt. Gikk litt sent opp for meg at dette var en gammel annonse ;) 

Det jeg tenkte når jeg henta den opp igjen også 😂

57 minutter siden, BrokeBoi skrev:

Mulig jeg tar feil, men er det ikke slik at merino ikke kan kombineres med ventilerte seter?

Det er jeg veldig usikker på. men jeg tror som @Snagg30 så får du merino med ventilerte seter. 

Endret av ahj
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2/2/2022 den 22.49, Shattered skrev:

https://www.finn.no/246659070

Oog der var man inne på tanken om Xc70 igjen :lol: Så ut som en bra bil! 

Ok, gjort litt research og viser seg at Telemark Bilhandel AS er gamle Bruktbil Imvest, som jeg tipper alle har hørt om. Styrer unna. Prata med han i dag, står i annonsen at bilen skal være godkjent i 2 år men han sa at den måtte inn innen juni. Det var første punkt jeg stussa på. Gjorde så et kjapt søk, fant ut at han har dårlige tilbakemeldinger. Styr unna! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, E.C. skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=244705889

Her tenkte E.C. at det vil være noen gode annonsebilder da han så hovedbildet. E.C. tok veldig feil.

Uff. Dette under ødelegger også mange annonser for meg. Hadde det kostet mange kalorier å fjernet ledningen, nøklene og brusboksen? (Og fingern forsåvidt)

Bilde fra annonsen du linket:
47EE987E-C1A5-4C8D-94AE-9835DC2688CF.jpeg.1c35d15553f82afe35ca9f7ece621332.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Marius2002 skrev:

Uff. Dette under ødelegger også mange annonser for meg. Hadde det kostet mange kalorier å fjernet ledningen, nøklene og brusboksen? (Og fingern forsåvidt)

Bilde fra annonsen du linket:
47EE987E-C1A5-4C8D-94AE-9835DC2688CF.jpeg.1c35d15553f82afe35ca9f7ece621332.jpeg

Det der har jeg heller aldri skjønt, hvorfor lar folk personlige ting ligge i bilen til de skal ta bilder og legge ut annonse?

Evt også spyle av bilen før du skal ta bilder til annonsen, det er da mye mer attraktivt enn å se en annonse med en skitten bil, da blir det vel fort "neste!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, fupsaker skrev:

Tror det langt på vei er fineste G31 jeg har sett. Skulle gjerne hatt cognac eller mocca interiør, ellers deilig. 

Synes denne er enda finere med Tartufo interiør, men mangler dessverre B&W  

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=245965806

8 timer siden, fupsaker skrev:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Daniel. skrev:

Min opplevelse av å se på denne annonsen gikk sånn ca. slik

299965568_final_5c11567032962c0013aa6c3b_641052copy.thumb.png.825a3612e9a5fbe309d9c656eda5b968.png

Look out, we've got a master of PhotoShop over here

Er da fint med beige(ish) interiør til mørkeblå bil? Ikke? :P

Endret av GreenE36Cab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...