Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

F10 m5 ser ut til å gå ned endel i pris om dagen, denne var billig mtp kilometer

Ja sett dette !! Lyst på en sånn lenge så har øya oppe litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

F10 m5 ser ut til å gå ned endel i pris om dagen, denne var billig mtp kilometer

Men hvorfor har den? 
Motoren er overhalt med 1 års garanti. Ta kontakt for mer info.

prisene er opp i forhold det som var for 2 år siden, når bilen begynner å bli så mange år flater den ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Snagg30 skrev:

Samme gjelder F90 til min store glede ;) 

Et enormt tap fra ny på en f90 sammelignet med g80, derfor har det fristet med å bestilt ny g80. Men er ikke interisert nok til det tapet heller😂

 

53 minutter siden, Mariuse34 skrev:

Siden flere har nevnt BMW-ene til tronrud som dukker opp i tråden her jevnlig, her er en av videoene vi laget med bilene. 

Særlig 525ixen var helt sykt fin. 

M3’n på filmen er 90 mod å har 215hk🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=278368838

 

Her er det løp og kjøp! Fryktelig kjedelig med sort utvendig og shadowline, men myye utstyr, til en meget god pris vs andre på Finn. Denne hadde nok vært i mitt eie allerede hadde det ikke våre for at jeg har en slik😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Ampera skrev:

Men hvorfor har den? 
Motoren er overhalt med 1 års garanti. Ta kontakt for mer info.

prisene er opp i forhold det som var for 2 år siden, når bilen begynner å bli så mange år flater den ut.

Ganske sikker på at det var denne som kjørte havari på ACR i sommer. Hadde visstnok ikke kjørt mange rundene under vårtreffet før det sa pang 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Lars89 skrev:

Fascinerende hvor litt eldre MB er verdt i forhold til Bmw.

En E36/E46 M3 hadde sikkert vært 3-4 ganger dyrere med samme km.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=276443158

Enig! Ser stadig fine eksemplarer av W210 E55 AMG til en pris langt under en tilsvarende E39 M5. En M5 er vel egentlig i en annen liga, men AMG V8 er fortsatt gromt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjørt både w210 E55 og E39 M5 og BMWen er i en helt annen liga. 

Det samme gjelder jo denne C32  kontra M3. Men uansett er dette biler fra konkurrerende merker som ihvertfall i teorien kjempet om de samme kundene som nye. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med en 1995 E36 AMG (S124) i garasjen i tillegg til E30'n er jeg kanskje noe farget her, men disse er i hvert fall ikke mindre verdt enn en E34 M5, det samme kan sies om 500E/E500. Det går nok et skille etter W124, W202 og W140. Mercedes skal dog ha for M113 V8-eren som kom på slutten av 90-tallet, denne er skuddsikker og sammen med 5G-Tronic kassen (722.6) har dette drivverket en holdbarhet som ingen V8 fra noen av de tyske har kunnet matche verken før eller etter.

Sent 90-/tidlig 2000-talls Mercedes som den C32 AMG nevnt over her er nitriste saker i mine øyne, men det hjalp litt mot midten slutten av tiåret med S-klasse W221 og CL C216. E-klasse W210 i sedan er egentlig er fin og solid bil, men det er vel nyere bilhistories største rustkatastrofe. 

CC79864F-A911-41B7-8877-8D37D751A3FF.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...