Gå til innhold

Den store finn.no tråden.

Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, Daniel. skrev:

Noe for @Saltkjelen det der :P Bare kaste den spilleren langt til skogs 😂

BMWs aller beste interiør(lister) noen sinne (sammen med E65 og E85 maritim). Skulle bare vært komfortseter (og en annen spiller, selvsagt), så hadde den vært perfekt. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Saltkjelen skrev:

BMWs aller beste interiør(lister) noen sinne (sammen med E65 og E85 maritim). Skulle bare vært komfortseter (og en annen spiller, selvsagt), så hadde den vært perfekt. :) 

Fikk man komfortseter i is modellene på E53? 
Tror selv jeg kun har sett dem med sportsseter??

Når man ser toppmodellen til E53 til en slik pris, syns jeg ikke det er avskrekkende ifht andre modeller som har «tatt litt av».

Eller er det bare meg som liker E53 og det maritime interiøret? 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ron Jeremy skrev:

Når man ser toppmodellen til E53 til en slik pris, syns jeg ikke det er avskrekkende ifht andre modeller som har «tatt litt av».

Kunne godt ha tenkt meg den der, virkelig en fin bil.

Men prisen ja, det første som slår meg er at det er litt mye for en slik bil, fordi markedet eller etterspørselen etter slike biler kanskje ikke er helt der lenger, eller i hvert fall om 2-3 år når det hadde blitt aktuelt med videresalg. Men, samtidig er nok det der mye mer bil for pengene enn man får for mye annet til rundt 250000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/26/2022 at 12:06 AM, HakonLimseth said:

Må si denne bilen imponerer meg litt egentlig. Ser ut som hele budsjettet ble brukt opp i understell og foliering, mens resterende er en kombinasjon av wish, diy og kjappe løsninger. Isolert sett så ser understells-jobben ganske grei ut, men alt annet derimot...

Jeg er enig, med litt nye deler og en god del egeninnsats kan dette bli en brukbar bil. Fått ned prisen noe så hadde den vært verd å restaurere,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Ron Jeremy skrev:

Ja det fikk man, veldig like de som sitter i e39/38

e53 og x3 fra den årgang har samme komfårstolene

Endret av Ingvaldsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Ingvaldsen skrev:

Ja det fikk man, veldig like de som sitter i e39/38

e53 og x3 fra den årgang har samme komfårstolene

Det stemmer godt og er noen helt annet å sitte i en sportstolene som feks jeg har ,selv om jeg liker de og godt.

21 timer siden, Ron Jeremy skrev:

BMW X5 | FINN.no

X5 4.8is i E53 utgaven, her er alt rett, hadde vært hyggelig å fått den inn her blandt medlemmene.

Til og med annonse teksten er riktig her.

060_315324462.jpg

Enig at dette er en rå bil Ron.😊

Angående pris ,så blir vel denne solgt til en som har spesiell interesse for nettopp e53 og som kjenner til akkurat denne spesial modellen.

Er vel fort flere som kjøper e70 til den prisen .

Men ja vært hyggelig å sett den her inne med tråd og greier .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en kanontøff E53 :D Angående spilleren så var det ikke den verste jeg har sett, altså løsningen. Originalspilleren følger med, men som en daily i dag så er det kjekt med telefonoppkobling, spotify og dab. Så forstår godt de som bytter til spillerere med android, såfremt de passer inn. Men ja, det finnes sikkert noe bedre enn den der, men ingen dealbreaker :) Dette er ingen E30 som trenger Blaupunkt sin retro-look-spiller.

Gjelder forøvrig CCC også, sålenge man ikke ser forskjell på interiøret(ikke bytter plass, skjærer ut osv.). Eksempel:

8CB4CDDA-55DD-46FD-9D33-FFC43B13D07D.thumb.webp.eb0b9b9bd6d15451e57e9f7e41aa1235.webp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Marius2002 skrev:

Angående spilleren så var det ikke den verste jeg har sett, altså løsningen. Originalspilleren følger med, men som en daily i dag så er det kjekt med telefonoppkobling, spotify og dab. Så forstår godt de som bytter til spillerere med android, såfremt de passer inn. Men ja, det finnes sikkert noe bedre enn den der, men ingen dealbreaker :)

Så enig med deg .😊

Heller en moderne spiller som gjør jobben sin enn dette gamle jævla dritet som står i disse ,skal man på død og liv klage over spiller som står i ,så kunne han kjøpt en spiller som er mer lik den originale som skal være der.

Men igjen nå skal jeg hverken ha bil eller spiller som står i den 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er uenig med dere her, da har jeg det heller stille i bilen enn å sitte å se på sånne uoriginale løsninger. Jeg ville helt klart investert i en OEM løsning med blåtann og DAB enn disse relativt usmakelige adapter-ramme løsninger. Trenger ikke Apple Car play i en 20 år gammel bil 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Jeg er uenig med dere her, da har jeg det heller stille i bilen enn å sitte å se på sånne uoriginale løsninger. Jeg ville helt klart investert i en OEM løsning med blåtann og DAB enn disse relativt usmakelige adapter-ramme løsninger. Trenger ikke Apple Car play i en 20 år gammel bil 😅

Altså, det spørs såklart hvilken bil :) Vi snakker ikke E46 M3 eller annen kosebil, Z4 f.eks... Og det er snakk om omtrent OEM-utseende på de vi mener. Ikke de mange jalla-løsningene som man ser rundt om. Som f.eks. dette er ikke greit:

3C0F2961-FDE9-4686-9B52-640202B4A7C7.thumb.jpeg.d96014c491ad9489f3ef7ff7edae58fa.jpeg

Mens den lengre opp er bare skjermen fra CCC/CIC byttet. Og det ser helt originalt ut.

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...