Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

På 3.12.2023 den 20.21, Peak skrev:

Hehe, dette må vel nesten være litt bil for pengene

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=331242379

En bekjent av meg vurderer denne som pendlerbil ett års tid. Vil ha stor og komfortabel bil og han tør ikke kjøpe elbil til 100 000,-. Har forsåvidt ikke lademuligheter heller. Kan ikke tenke meg en bedre bil, også som han sier hvis bilen total havarer så får han 30 000,- for den av en polakk som rep objekt 👍

Ellers så ser det ut som @Snagg30 har garasjesalg om dagen. F11 røyk faktisk lenge før jeg tippa (innen Februar) men det har sikkert sine grunner. 

Lykke til med salg av begge to 😀

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=331231492

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Ellers så ser det ut som @Snagg30 har garasjesalg om dagen. F11 røyk faktisk lenge før jeg tippa (innen Februar) men det har sikkert sine grunner. 

Lykke til med salg av begge to 😀

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=331231492

Ja virkelig😳 Ser 7-serien og har komt på finn

IMG_3765.thumb.png.04876fd875516ae72774766a6dbb08ed.png

Er det Porsche for alle penga nå @Snagg30?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.5.2023 den 5.47, Daniel. skrev:

Flott E92 325d LCI eid av samme person siden ny. Med den prisen der så ser vi den snart på E9x Norge med TA Technix, JR11 felger og popcorn limiter tune fra *sett inn stedsnavn* Chiptuning AS 🤪

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=304937090

Called it 🙋‍♂️

dasdsadsa.thumb.PNG.6a9beb352425991b52e01d06e98c473e.PNG

Spenstig valg av eksos da 🤪

saddsaaddsa.thumb.PNG.8253997821e5dd707bdd9eaac299b318.PNG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, E.C. skrev:

Blir nesten litt lei seg på vegne av alle de som leter lenge etter en slik originalbil og så havner den hos noen som gjør sånt.

Helt enig! Det er synd at det allerede tynne utvalget av flotte originalbiler brukes opp av folk som bare må sette på masse dritt for så å selge etter 4 måneder igjen. Hvis de ikke skal ha bilen så lenge, kan de ikke bare gi faen i alle de smakløse oppgraderingene? 

Dette er ett ryddig eksemplar av en E61, dette begynner å bli svært sjeldent å komme over. Skal man ha en ryddig, driftssikker og ikke minst billig familiebil så er dette en perfekt bil. Perfekt for en entusiast som ikke har allverdens med midler å bruke på familiebil, men som likevel ønsker seg komfort og følelsen av å kjøre en litt fin bil. Men det kommer garantert en 19 åring i forkjøpet som skal ha "vinterbrakke"... Så havner den på Finn.no til våren med LED bar, senkesett, Kina M- fanger foran, innrøykt og fillete. 

BMW 5-serie | FINN.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/5/2023 at 8:03 PM, Fredrik 90 said:

Ellers så ser det ut som @Snagg30 har garasjesalg om dagen. F11 røyk faktisk lenge før jeg tippa (innen Februar) men det har sikkert sine grunner. 

 

Selv den beste kan gå på en smell med fire BMWer utenfor garanti på gårdsplassen 😁

luksus-fellen-hallgeir.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Werther

Det er klart at mange merker presset nå som rentene stiger og stiger, har man da lånefinansiert dyre biler så er det jo snakk om tusenlapper ekstra i måneden. Men med dette så mener jeg mer på generelt basis og ikke nødvendigvis at det er dette som er årsaken her. Vi har jo vært vant til at denne karen bytter biler like ofte som vi andre bytter sokker, noen liker å leve litt og har man økonomisk mulighet til det så ser jeg ikke problemer med det. Vi skal være forsiktige med å spekulere så fort folk gjør ting annerledes enn oss selv :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal kjøpe meg 991.1 GT3, vi har det helt greit hjemme økonomisk. Ellers takk for for hyggelige utsagn igjen 

 

@Eystein Ose Det stemmer, M3’n er priset svært positivt, en del av meg håper den ikke ryker men får jeg annonsert pris så selger jeg å kjøper Porsche. F11 selges uansett, 7-serien og M3’n er litt hipp som happ, blir de ikke solgt er jeg veldig happy med det. Porsche blir en dag uansett, om det er neste år eller 2025 så er ikke det så veldig nøye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå kan vi kanskje ta en prat med Hallgeir, fikk tilsendt pris liste på servicer :) legger ved i tilfelle noen finner det interessant.
 

40.000-50.000kr hvert andre år er jo veldig innafor, dobbel pris som på 7-serien og X3M der koster en stor service uten avtale rundt 22.000kr om jeg husker riktig. Hjullager prisen ville de ikke svare på noe som bekrefter en skremmende pris sikkert, Savageese sin test av GT3 991.1 nevnte de en pris på 12.000 dollar på hjullager skifte.

IMG_6736.thumb.jpeg.24cdd6ae1f22e967dc03e13a83d486c0.jpeg

 

Endret av Snagg30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke store forskjellen 😳 7eren betalte jeg 15k for 3 år og 40.000km serviceavtale. Det innebar storservice med inspekson, br.væske og kjapp sjekk + neste års olje, filtere osv.

 

@Amperahar vel brukt det samme på 10 år og 100.000km på M5 som en service koster på 911🙃 

 

PAW er også priset opp 6k for 24mnd. Siste 2 årene. PC priser seg heeelt ut for tiden dessverre. Det eneste negative med P i mine øyne og grunnen til at jeg rett og slett ikke kan forsvare en Cayenne er prisene hos PC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...