Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

19 hours ago, mossing 92 said:

Selger burde kjøpe seg et nytt tastatur :-) Hver gang de trykker på punktumtasten så kommer det opp 3 utropstegn. Ser ut til å være samme problem på alle deres annonser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være lukrativt å kjøpe biler fra private for å gjøre absolutt ingenting annet enn å legge bilene ut på finn, har lurt litt på hva "Bergen Bilsjef" driver med (Fantastisk navn btw :applause:) lurer på hva de selv har betalt for denne.

Ser de anonnserer noe helt fælt på FB.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=338560037

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, fupsaker skrev:

Utrolig kult, ikke ideelt utstyrt, kanskje artig å bygge videre på?

Nei, jeg har jo forstått at biler uten ACC og skinndash er null verdt her inne 😆

For min del hadde den utgått på grunn av xDrive, men sett bort i fra det så hadde det egentlig holdt lenge med å ettermontere rattgir og 6WB instrumentpanel 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Walkabout skrev:

Sjeldent dårlig utstyrt G31 540i (og tilsvarende høyt priset):

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=339206918

Her er jo alt galt… En ting er at bilen er ribba for utstyr. Noe annet er prisen på bilen som er helt i ørska. Men så topper dem det med å kalle bilen imponerende…en imponerende 540i med stoffseter. De klarer så å mene at bilen har 360 hester to steder i annonseteksten, selv om bil opplysningene sier 340 hk. Godt jobba!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutes ago, Fredrik 90 said:

Her er jo alt galt… En ting er at bilen er ribba for utstyr. Noe annet er prisen på bilen som er helt i ørska. Men så topper dem det med å kalle bilen imponerende…en imponerende 540i med stoffseter. De klarer så å mene at bilen har 360 hester to steder i annonseteksten, selv om bil opplysningene sier 340 hk. Godt jobba!

 

3 hours ago, Walkabout said:

Sjeldent dårlig utstyrt G31 540i (og tilsvarende høyt priset):

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=339206918

Så er det kanskje ikke så rart at den har ligget lenge. LENGE. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bil med full M-sport, varme i ratt, digitalt speedo, tauekrok, Webasto, god motor, M-sport bremser, adaptivt understell, 4 soner klima og Harman Kardon er jo ikke ribbet. Helt kurant som kjøremaskin, kunne gjerne hatt en sånn jeg. Noen av oss liker faktisk både stoffseter med alcantara og kan overleve meget godt med sportsseter. Prisen derimot er definitivt i det høyeste laget tatt utstyr og km-stand i betraktning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, Walkabout said:

Sjeldent dårlig utstyrt G31 540i (og tilsvarende høyt priset):

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=339206918

Men eier har utrolig nok påkostet bilen rundt 70k for M-performance eksos og Power and Sound Kit. Det er derfor det står 360 hk i annonsen, det er nemlig ført samme effekt i vognkortet @Fredrik 90. Allikevel sløvt at det står 340 hk lengre nede, og at det heller ikke opplyses om at den har eksos + power kit.

Dette var elendig prioritering. Det hadde ærlig talt vært mye bedre å bruke de 70k på adaptive lykter, komfortseter og 360 ryggekamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor godt utstyrt en bil er henger jo gjerne sammen med motorstørrelsen. Hadde dette vært en 520d hadde den ikke vært ribbet, men tror aldri jeg har sett en 540i som mangler så mye utstyr som dette.  HUD, ACC, adaptive lykter, komfortseter, utstrakt bruk av skinn og panoramatak er det man forventer å finne på alle motorsterke biler i premiumsegmentet. Er det en ribbet G31 generelt sett? Nei, bare under pari utstyrt. Er det en ribbet 540i? Ja. 

Skal man ikke ha "moderne ræl" som HUD, ACC, adaptive lykter og komfortseter kan man i mine øyne like gjerne kjøpe en Kia eller en 20 år gammel BMW. I mine øyne er det nettopp ekstrautstyret som gjør at en BMW skiller seg ut i mengden nå for tiden. Men godt det finnes kjøpere til de ribba utgavene også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...