Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
16 timer siden, Lars S skrev:

Ja litt rart at den er ca 200.000,- billigere enn de andre, men er rar eierhistorikk på den, fram og tilbake mellom to firmaer. Vet ikke om det er for å skrive ned verdien eller noe.

I annonser fra september (Bruktbil til salgs: BMW M3 - 2024 - Svart - 510 hk - Stasjonsvogn | FINN.no) og januar (Bruktbil til salgs: BMW M3 - 2024 - Svart - 510 hk - Stasjonsvogn | FINN.no) står det oppført "1 eier".

Skrevet
18 timer siden, Lars S skrev:

Hmm… nå angrer jeg litt på RS4 kjøpet. Neida, men er vel den billigste G81 som har hvert på finn så langt https://www.finn.no/mobility/item/391004879

Er vel generelt kunstig høyt prisnivå på g81 har jeg inntrykk av. Dette er jo Leif Harald, som driver med mye rart og kult innen Bmw, og har gjort det opp igjennom 😊 

Skrevet
1 time siden, Skulebollen skrev:

Er vel generelt kunstig høyt prisnivå på g81 har jeg inntrykk av. Dette er jo Leif Harald, som driver med mye rart og kult innen Bmw, og har gjort det opp igjennom 😊 

eierhistorikken på vegvesenet ser sånn ut

IMG_0053.jpeg

Skrevet
På 28.1.2025 den 14.35, Peak skrev:

Hvordan har det blitt slik at F15 X5 30d koster omtrent det samme som en X5 M50d?
Hva gjør 30d så utrolig kostbar, 258hk kan virkelig ikke kjennes spesielt godt i en så stor bil.
Dette gjelder flere men her er to eksempler.

2015 modell M50d
https://www.finn.no/mobility/item/389544432
2016 modell 30d
https://www.finn.no/mobility/item/390074111

258 hk er fullt ut tilstrekkelig for de aller fleste som kjøper denne type bil ☺️ Iallefall her i Norge.

Siden begge disse har så lav kjørelengde så får man jo godt og langt utbytte av motor og girforsikring hos f.eks. If som varer til 200.000 km uten aldersbegrensning. 

Men uansett er jo potensialet for trøbbel helt klart noe større på M50d. Kan sikkert være både dyrere og mere komplisert vedlikehold osv. samt dyrere forsikring, uten at jeg har sjekket. 1 turbo istedenfor 3 gjør iallefall ting litt enklere.

Skrevet
57 minutter siden, teerex skrev:

258 hk er fullt ut tilstrekkelig for de aller fleste som kjøper denne type bil ☺️ Iallefall her i Norge.

Siden begge disse har så lav kjørelengde så får man jo godt og langt utbytte av motor og girforsikring hos f.eks. If som varer til 200.000 km uten aldersbegrensning. 

Men uansett er jo potensialet for trøbbel helt klart noe større på M50d. Kan sikkert være både dyrere og mere komplisert vedlikehold osv. samt dyrere forsikring, uten at jeg har sjekket. 1 turbo istedenfor 3 gjør iallefall ting litt enklere.

stort sett like dårlig som 30d, det er så mange som raser pga veivhavari at lite brukte turboer kan du kasta etter deg tenker jeg. den minste turboen som får mest juling å den koster ikke stort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...