Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
4 timer siden, *MrB* skrev:

Dette er fineste sedanen som er laget. Punktum. Har sett den der. Nydelig eksemplar, selv om setevangen ødela litt. Et rimeligere alternativ kan være denne:

Bruktbil til salgs: BMW 6-serie - 2014 - Svart - 320 hk - Coupe | FINN.no

Likte bilen svært godt. Sendte mail til selger, men det sitter litt langt inne å betale nærmere en halv million for en bil som er snart 10 år gammel. Hadde det vært en 650i, så hadde det vært en annen sak 

Skrevet
55 minutes ago, Fahad said:

Likte bilen svært godt. Sendte mail til selger, men det sitter litt langt inne å betale nærmere en halv million for en bil som er snart 10 år gammel. Hadde det vært en 650i, så hadde det vært en annen sak 

Jeg er med på tankegangen din, men du lever bedre med en 640i. Kunne fint hatt 640i som sommerbil, men da cab eller coupe. 

Skrevet
46 minutter siden, *MrB* skrev:

Jeg er med på tankegangen din, men du lever bedre med en 640i. Kunne fint hatt 640i som sommerbil, men da cab eller coupe. 

Jeg er helt enig, mindre prestisje og effekt, men mindre potensielle problemer med I6 enn 8’ern.

Men utvilsomt - dette er et fantastisk chassis, ville nok også gått for Coupe eller takløs versjon selv.
Men denne bilen vil nok etterhvert gå ned som en av de bedre og mer vellykkede modellene fra BMW.
Den er moderne nok, men innehar alle de klassiske BMW kvalitetene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   2 medlemmer

• Opprett ny...