KireS Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden 8 timer siden, Ron Jeremy skrev: https://www.finn.no/462233113 lekker 630i med deep blue sea farge, sober bil. Har sett litt på den, meget pen bil. Men det jeg funderer på er hvor mye kostbart mikk det blir med en sånn bil? Kunne veldig gjerne tenkt med noe slikt på sikt men holder litt igjen pga det.
Saltkjelen Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Det var en nydelig E64, men for en prisutvikling disse og E85 har hatt de siste par årene. Da jeg kikket iherdig på disse, kunne man få en E64 for rundt 200 000kr, og en E85 for langt mindre. Nå synes det som om nivået er flyttet seg til rundt 200 000kr for en E85 og 200-350 000kr for en E64. Ron Jeremy reagerte på dette 1
Orjan Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Nydelig E23 - Bruktbil til salgs: BMW 7-Serie - 1978 - Grønn - 184 hk - Sedan | FINN.no gnilb og StigJ reagerte på dette 2
StigJ Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Eier av denne lekre E23en er medlem av BMW CCN Rogalandsavdelingen. Denne har jeg inspisert på mange treff, og den er helt nydelig. Han har også blant annet en flott 02 som jeg mener også har gått veldig lite samt en E36 Alpina B8. Endret 1 time siden av StigJ Orjan og Ron Jeremy reagerte på dette 2
Tony Soprano Skrevet 57 minutter siden Skrevet 57 minutter siden 4 timer siden, KireS skrev: Har sett litt på den, meget pen bil. Men det jeg funderer på er hvor mye kostbart mikk det blir med en sånn bil? Kunne veldig gjerne tenkt med noe slikt på sikt men holder litt igjen pga det. Som med eldre premium må det påregnes påkost. Men for mitt vedkommende og eie var dette en tilnærmet feilfri bil. Skiftet ett håndtak hos Bavaria til rundt kr 9000/10.000.-Den hadde dog som sikkert flere noe dugg i frontlykter men tørket etter noe tid opp det var en forholdsvis stor kostnad med nye som jeg ikke tok.Før facelift kunne man kjøpe løse lykteglass til E64. Helt magisk bil med utrolig komfort og det fantes ikke ett eneste knirk i interiøret. Min hadde S752 Individual Audio System også som spilte utrolig bra. Vi kjørte fra Møre til Sverige ett år og besøkte flere steder langs kysten og besøkte Gotland bla,en helt utrolig flott opplevelse 😊 Ble mange hyggelige samtaler med forskjellige folk når jeg parkerte rundt om og det var litt artig. Saltkjelen og StigJ reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå