Tony Soprano Skrevet 51 minutter siden Skrevet 51 minutter siden (endret) 3 timer siden, Saltkjelen skrev: Følger opp denne ettersom jeg først åpnet ballet. Bilen har i en periode på halvannet til to år vært registrert med nøkkelavlesing med km. stand som har økt (eksempeltall; 13 950 km, 14 020 km, 14 087 km, 14 121 km, 14 333 km, 14 399 km, 14 655 km osv). Dette trenger nødvendigvis ikke bety noen som helst ting, men det gir et inntrykk av at bilen har hatt et problem som har vært vanskelig/umulig å identifisere, og at bilen har vært inn og ut av BMW forhandler regelmessig. Senere er bilen eid av IF Skadeforsikring og så et karosseriverksted kort tid etter. Likeledes har bilen flere røde stemplinger på blant annet oljeservice. Det er jo greit å vite for de som potensielt sett vurderer denne nydelige 7-serien. Meg opplyst så kan det være denne som var eid av Varner da ble dennne stjålet på hans hjemmeadresse. Lå ute hos forhandler for litt tilbake siden for 499' og jeg skulle få denne for 485'. Uryddig historikk gjorde att jeg sto over kjøp. https://www.finn.no/438850603 Endret 47 minutter siden av Tony Soprano
Saltkjelen Skrevet 23 minutter siden Skrevet 23 minutter siden @Tony Soprano Det stemmer det mtp. eierskapet. Jeg kjenner ikke til årsaken til at IF ble eier og at den tre måneder senere ble solgt til et karosseriverksted i Ski.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå