Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

20 hours ago, tennbrikket said:

Tror ikke så mange av de som vurderer bil med s54 har Alpina av slik type sikte. Elsker Alpina, men dæven skrikende s54 på turtall er liksom noe eget. 

Enig i resonnement angående csl og prisen av 2 stykk non csl M3. Syns også csl er penest i grå.

Der er jeg helt enig. Ifht til at man kan få 2 stykk pene M3 for prisen er jeg forsåvidt enig. Designet til E46 M3 er noe av det mest tidløse, og lyden av S54 ville jeg aldri vært foruten. 

Med alle planene og drømmene for min egen M3, kunne man jo like gjerne lagt pengene i en ekte CSL 😅 Dette tror jeg @magnetenkan skriver under på 😂

 

Endret av Dusy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv har jeg aldri helt skjønt hvorfor E46 M3 CSL skal være verdt så himla mye mer enn originalen. 

En ting er Porsche 911-markedet - der har tilsvarende spesial-modeller høy verdi og blir solgt da de har en kundegruppe med en god del mer penger enn BMW-folk, samt at Porsche sine spesialmodeller har manuell kasse og er ganske gjennomførte.

Vil man få mest mulig glede ut av et E46 M3-eierskap tror jeg oppskriften er å kjøpe en normalt godt holdt og normalt priset variant, og bruke denne mest mulig med god samvittighet (samt ta påkostningene som medfølger), kose seg og lage gode minner. Heller det enn å kjøpe en ytterst sjelden utstillings-CSL som man er livredd for å få steinsprut på eller kjøre i regnvær med. I mine øyne er BMWer best når de brukes. Gjerne hardt.

Endret av Werther
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutes ago, Werther said:

Selv har jeg aldri helt skjønt hvorfor E46 M3 CSL skal være verdt så himla mye mer enn originalen. 

En ting er Porsche 911-markedet - der har tilsvarende spesial-modeller høy verdi og blir solgt da de har en kundegruppe med en god del mer penger enn BMW-folk, samt at Porsche sine spesialmodeller har manuell kasse og er ganske gjennomførte.

Vil man få mest mulig glede ut av et E46 M3-eierskap tror jeg oppskriften er å kjøpe en normalt godt holdt og normalt priset variant, og bruke denne mest mulig med god samvittighet (samt ta påkostningene som medfølger), kose seg og lage gode minner. Heller det enn å kjøpe en ytterst sjelden utstillings-CSL som man er livredd for å få steinsprut på eller kjøre i regnvær med. I mine øyne er BMWer best når de brukes. Gjerne hardt.

Det har du helt rett i. Og det er det samme resonnementet jeg har med min egen. Den skal tross alt nytes og kjøres når det er sesong for det. Med en CSL hadde den mest sannsynlig blitt i garasjen og dullet med.

Endret av Dusy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle jeg hatt ombygd E46 M3, så tror jeg det måtte blitt en sedan eller touring 😅

Er forøvrig en ombygd touring til salgs. Har vært eid av folk her inne blant annet.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=204535220

De felgene skulle vært kastet veldig langt vekk 😂

Lurer på hvordan denne sedanen ser ut i dag. Denne var bygd av "JeppeJ" eller noe sånt.

Spoiler

2092491469_E46M3_Sedan(2).jpg.746e7601b00ae977fe0c54fe7c6f6a29.jpg1762505728_E46M3_Sedan(3).jpg.a7ad4dd5c0206e2b3c8efc563023e6ac.jpg2131264732_E46M3_Sedan(1).jpg.6c428bf42d04c8c6f753476ed4b93c35.jpg

Endret av Daniel.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.1.2021 den 19.17, Shattered skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=20648646

525tds, manuell men E34 så da er den verst gull? Kunne godt hatt den selv men ville aldri betalt den prisen. 

hva er alternativet til denne ? er vell snart ikke å oppdrive en tds uten rakrør, kappa fjærer, everymod og pensjonerte kanaler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Ingvaldsen skrev:

hva er alternativet til denne ? er vell snart ikke å oppdrive en tds uten rakrør, kappa fjærer, everymod og pensjonerte kanaler..

Så enig Ingvaldsen ,stortsett alt er oppbrukt av disse...

En annen ting er jo hva som er blitt gjort med denne Tdsen som gjør at den har steget over 40 000 i pris på særs kort stund..

Det tror nemlig jeg er lite .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AlexHD skrev:

Når man går helt berserk på Ebay på både carbondeler og lys 😆

 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=94243711&showContactInfo=true

Ble verre og verre jo mer jeg scrollet gjennom bildene 😬

Men ble nesten mer irritert over at skiltet foran ikke er sentrert 😂

1 time siden, Lars89 skrev:

Ungdommen har for mye penger! 

(Oil... Nå hørtes jeg gammel ut...)

 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=206740057

Kjekt med Santander vet du 😁 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...