Ingvaldsen Skrevet Juli 20 Skrevet Juli 20 15 minutter siden, sdhild99 skrev: Artige kort å ta med på ferie 🤣 og dette fås kjøpt hvor ?
Olaandref Skrevet September 4 Skrevet September 4 5 minutter siden, Gabz skrev: Denne var imponerende. 20 cm lenger frem og han hadde vært innafor 😅
Emilsen Skrevet September 5 Skrevet September 5 Jeg har ikke noe problem med slike parkeringer når det er god plass, men det var flere andre som så oppgitte ut og tok bilder 😂 Grom M6 😁 Orjan reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet September 5 Skrevet September 5 12 minutter siden, Emilsen skrev: Jeg har ikke noe problem med slike parkeringer når det er god plass, men det var flere andre som så oppgitte ut og tok bilder 😂 Grom M6 😁 Tja…jeg ser iallfall tre kanskje fire ledige plasser så jeg ser ikke helt hva folk er så oppgitte for. Men ja, parkeringen var tåpelig ettersom det ser ut som at han gir så faen at han bare slenger fra seg bilen.
Daniel. Skrevet September 22 Skrevet September 22 Skal ikke være enkelt å parkere slike store biler 🥸 GtiGtr, Orjan, Marius2002 og 2 andre reagerte på dette 5
E.C. Skrevet September 26 Skrevet September 26 Spurte dama som gikk ut av vogna om det var førerhunden deres som hadde parkert: Fikk dog bare det ansiktsuttrykket her i retur: Olaandref, MGunders, Daniel. og 3 andre reagerte på dette 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå