Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, Werther skrev:

Ikke et problem du får kjørt diagnose på over internett. 

Et mekanisk klunk fra bakstilling i både venstre og høyre sving.  Dukker også opp når jeg rygger inn i parkeringsplass i lav hastighet med noe rattutslag.  Har allerede kjørt old school feilsøking med bytte/overhaling av bakstilling. 

Så enten kjører jeg faenskapet utenfor brygga eller så går den på låven.  Kjærlighet og hat har sine likheter ja 😂

da er vi i samme båt, e39'n min klunker i forstillinga selv om alt som kan klonke er nytt :P

Skrevet
15 minutes ago, Ingvaldsen said:

da er vi i samme båt, e39'n min klunker i forstillinga selv om alt som kan klonke er nytt :P

nope-scared.gif

Skrevet (endret)
20 timer siden, Kvasi skrev:

Etter at Sommertreff forlot ACR er sesongen ikke helt den samme der, er såvidt jeg vet mest motorsykkelgerier som skjer der nå. @Kolstad Jr. vet kanskje mer?  

Det arrangeres diverse events hele sommeren på ACR 😁👍

For biler er det trackdays, førerutviklingskurs og Motorfestival (Tilsvarende Sommertreff).

Er med som arrangør på Motorfestivalen, dette er årets høydepunkt for de fleste motorinteresserte her oppi nord og trekker bra med folk.

Screenshot_20250501_194046_com.android.chrome_edit_3347734658241247.thumb.jpg.c4c848507c77809b34fa6eb4cb6ec0b7.jpg

Screenshot_20250501_194057_com.android.chrome_edit_3347745368507391.thumb.jpg.51b8d5c393816c03c5ccfeac91033e08.jpg

Og så kan jeg dessverre melde at i år, som forøvrig er 30-års jubileumet til ACR🥳, blir siste mulighet for å kjøre banen i sin originale layout. Til høsten kommer deler av banen til å bli revet og gruvedrift startes opp igjen (er jo bygd på et gammelt malmbrudd i utgangspunktet)

Banen vil for det meste bestå, men i første omgang bli kortere. På sikt er målet ny trase som gjør at den oppnår samme lengde som den er idag.

Så hvis noen har et ønske om å få prøve dette unike og flotte baneanlegget, så må det bli i år 😉🏁

Endret av Kolstad Jr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...