Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
28 minutter siden, Marius2002 skrev:

NorDan har ikke vært særlig flinke på å fronte screens før nå omtrent. Mange vil kjøpe vinduer først og ettermontere screens og det er helt greit det og vært mest utbredt hos utbyggere frem til 2024/2025(i mitt område med noen unntak). Et sidesprang: har faktisk vært borti en god del saker med ettermonterte screens og royalkledning som svetter. Screensene og kassetten ser ikke ut. Kan jo skje det samme med integrerte, men der ligger kassetten litt skjult iallefall. Det samme gjelder royalkledning som svetter og vindu med selvvaskglass f.eks. - glasset blir ødelagt og må byttes.

Integrerte screens er flott om man uansett har tenkt å kjøpe ettermonterte screens. Utrolig kjekt med Somfy trådløs styring også hvis det lar seg gjøre. 

Ikke rart ingen vet om dette produktet når du sitter på det eneste eksemplaret av en fysisk katalog her i landet😂

fin løsning så man slipper campingvognstuket på utsiden av en flott fasade.

Skrevet
3 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

Ikke rart ingen vet om dette produktet når du sitter på det eneste eksemplaret av en fysisk katalog her i landet😂

Jeg sitter på hele 12 eksemplar. Men hvem bruker fysiske kataloger i 2026?
Du får sende en PM om du vil ha tilsendt et eksemplar :lol: 

IMG_7783.thumb.jpeg.cfdfa131f594a7b05852b74484232b2b.jpeg

Skrevet
7 minutter siden, Marius2002 skrev:

Jeg sitter på hele 12 eksemplar. Men hvem bruker fysiske kataloger i 2026?
Du får sende en PM om du vil ha tilsendt et eksemplar :lol: 

IMG_7783.thumb.jpeg.cfdfa131f594a7b05852b74484232b2b.jpeg

Du skal gjerne få sendt en til meg :D 

Skrevet
50 minutter siden, Marius2002 skrev:

Men hvem bruker fysiske kataloger i 2026?

når det ikke finnes noe på internett så er papirformat tingen :P

om det ikke er mange sidene kan du jo ta bilde av de å sende istedenfor å sende i posten.

Skrevet (endret)

@Ingvaldsen sendte PM, men ser jo at det ligger digitalt: https://nordan.aflip.in/nordan-screens.html

@awt Nei, ikke direkte. Markiser holder jeg meg langt unna :lol: Så vil jeg ikke definere meg som en selger, da jeg i all hovedsak gjør andre tinger enn å selge. Men man er vel en selgerkuk i bunn uansett kanskje... som alle andre som tilbyr noe, fra megling til delelager 🤷‍♂️

Endret av Marius2002
Skrevet

Jeg liker den! Deilige hofter, tysk og sobert designspråk. Det er rart hvordan Audi greier å selge bil med tysk design verden over, mens BMW på død og liv må gjøre seg til Kinabiler for å selge. Det er i alle fall ikke helt bekmørt i den tyske bilindustrien om dagen. :) 

Skrevet
1 time siden, Saltkjelen skrev:

Jeg liker den! Deilige hofter, tysk og sobert designspråk. Det er rart hvordan Audi greier å selge bil med tysk design verden over, mens BMW på død og liv må gjøre seg til Kinabiler for å selge. Det er i alle fall ikke helt bekmørt i den tyske bilindustrien om dagen. :) 

Ja, M3 ble plutselig seende litt gammel ut. Men jeg liker ikke skjermen i Audi. Ser veldig høy ut og mye sort tomrom nederst. Men det er sikkert for at førerovervåkning står på rattstammen. Der har BMW tenkt lurt og flyttet det under speilet. 

Skrevet

Hører tidvis det folk kaller for turbo flutter når jeg slipper middels pedal ved turtall mellom 1500-3000 i min '13 X3 N47.

Motoren har jevn gange, går som den skal, og opplever ellers ikke noe unormalt. Ikke fått advarsler i display e.l. Kanskje verdt å merke at bil har høy km. stand: 245.000.

Er det noe en bør gjøre her, eller fungerer det til det ikke fungerer lenger?

Skrevet

Blitt invitert til lansering av iX3 igjen. Denne gangen en lokal presentasjon på (for min del) Bilia Skien.

Er dette en offisiell dato (05.03) for lansering i Norge? 
Håper det er en annen versjon en den i sølv vi så i Oktober.

Selv om den virkelig kledde sølv.

IMG_2110.jpeg

Skrevet

Var ganske lekker den nye Audi RS5, et par justeringer på interiør også hadde det vært en innertier.

Men det jeg stusser over er hybrid systemet. Bilen veier fort 600kg mer enn utgående modell, har nesten 200hk mer og 0-100 tiden er kun justert  ned fra 3,9 til 3,6 sek.

Jeg greier ikke se at dette er stort fremskritt annet enn for utslipps regler. Jeg hadde definitivt foretrukket en slik bil uten hybrid systemet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...