GtiGtr Skrevet April 17 Skrevet April 17 42 minutter siden, Snagg30 skrev: Tacky sa du? Jeg blir folkehelten 9 mai på treffet med min alt for store vinge og vaskeekte Porsche kjøle bag. tidlig midtlivskrise Husk det kun er luftkjølt som er tingen for dei mest hardbarka!! 😛 Den der ser ut som den går på strøm!!
Skulebollen Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden https://www.garasjetid.no/turisimo/18012/turisimo-undercarriage-washer-deluxe-underspyler-til-bil-m-utskiftbare-dyser?utm_source=rule&utm_medium=email&utm_campaign=%3Futm_source%3Drule%26utm_medium%3Demail%26utm_campaign&utm_term=23.04.26 Noen som har testa denne? Går den under senka biler🤔? Andre alternativer? Har per nå en Nilfisk spyler, må vel til med overganger og styr?
Snagg30 Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden 13 minutter siden, Skulebollen skrev: https://www.garasjetid.no/turisimo/18012/turisimo-undercarriage-washer-deluxe-underspyler-til-bil-m-utskiftbare-dyser?utm_source=rule&utm_medium=email&utm_campaign=%3Futm_source%3Drule%26utm_medium%3Demail%26utm_campaign&utm_term=23.04.26 Noen som har testa denne? Går den under senka biler🤔? Andre alternativer? Har per nå en Nilfisk spyler, må vel til med overganger og styr? Jeg har en slik og fungerer utmerket godt! Jeg måtte dog kjøpe mindre hjul for å få den under Porscha. Jeg har i tillegg skum kanon på den fupsaker og ahj reagerte på dette 2
Fredrik 90 Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden 3 minutter siden, Snagg30 skrev: Jeg har en slik og fungerer utmerket godt! Jeg måtte dog kjøpe mindre hjul for å få den under Porscha. Jeg har i tillegg skum kanon på den Så man kan ha skum også på denne, det var jo bra. Jeg har tvilholdt på min Karcher understells vasker ettersom denne kan man kjøre skum på også. Veldig greit å kunne ha muligheten til å ha litt skum med avfetting på før man går på med vann. Overdreven bruk av avfetting er vel ikke godt for gummi foringene men en gang i blant ser jeg ikke problemet med ahj reagerte på dette 1
Skulebollen Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden @Snagg30 kjøpte du alt fra garasjetid? @Fredrik 90 En ting er bilen, men hvordan takler asfalten det i lengden at man dynker den med asfaltfjerner?
GtiGtr Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden 15 minutter siden, Skulebollen skrev: @Fredrik 90 En ting er bilen, men hvordan takler asfalten det i lengden at man dynker den med asfaltfjerner? Pass på!! Blir grusvei før du aner det!!
Fredrik 90 Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden 17 minutter siden, Skulebollen skrev: @Fredrik 90 En ting er bilen, men hvordan takler asfalten det i lengden at man dynker den med asfaltfjerner? Nei asfalten har ikke godt av det, bruker aldri Pricbort på asfalten hjemme. Kun på betonggulvet i vaskehallen på jobb.
Snagg30 Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden 38 minutter siden, Skulebollen skrev: @Snagg30 kjøpte du alt fra garasjetid? @Fredrik 90 En ting er bilen, men hvordan takler asfalten det i lengden at man dynker den med asfaltfjerner? Jepp! Kjøpte en pakke hvor alt utenom de små hjulene medfulgte. Og disse må man nesten ha, jeg fikk f.eks. ikke vasket M3’n og den var ikke sann veldig lav. Skulebollen reagerte på dette 1
papertiger Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden 40 minutes ago, Skulebollen said: @Fredrik 90 En ting er bilen, men hvordan takler asfalten det i lengden at man dynker den med asfaltfjerner? den forsvinner til slutt. Belegningssteinen derimot, jeg har den reneste i gata Marius2002 og fupsaker reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå