sluquet Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden (endret) Var så heldig at jeg fikk låne denne noen hundre kilometer. Veldig artig bil, spesielt i dag når solen tittet frem og man kunne ta ned taket. Det var stor stas for 6-åringen i huset å bli hentet i denne på skolen. Endret 23 timer siden av sluquet ///M-ini95, Lars89, Dusy og 2 andre reagerte på dette 5
sveigis Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Rart med det altså .. Eid en mengde Opler som dere vet og noen tenker jeg på ofte .😩 Senator A 3.0 i: Savnes ofte og for en bil og kjøre ! Ja bedre og kjøre en e28 . Ikke sprek men godt moment . Flott 40 åring : Kadett gsi 2.0 gsi som denne : Har jeg eid og den var jo kjapp som juling og trivelig . Bortsett fra en grusom knirking overalt var den knakans trivelig 😊 Konebil i mange år . Hatt disse nå hadde vært enormt morro . mcbanan, ///M-ini95 og eivi91 reagerte på dette 3
mcbanan Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 4 minutter siden, sveigis skrev: Rart med det altså .. Eid en mengde Opler som dere vet og noen tenker jeg på ofte .😩 Senator A 3.0 i: Savnes ofte og for en bil og kjøre ! Ja bedre og kjøre en e28 . Ikke sprek men godt moment . Flott 40 åring : Kadett gsi 2.0 gsi som denne : Har jeg eid og den var jo kjapp som juling og trivelig . Bortsett fra en grusom knirking overalt var den knakans trivelig 😊 Konebil i mange år . Hatt disse nå hadde vært enormt morro . Har eit svakt hjerte for gamle Opel eg og:) Manta b som førstebil sørga for det. Herlig bil, som faktisk reparerte seg sjølv! 2.0s motoren brukte eindel olje. Ein dag når eg lot den stå og gå mens eg pratte med ein vennine utanfor den lokale banken, såg ho plutselig bekymra ut og sa at bilen min røyk eindel. Då hadde den sjølvsagt overoppheta og røyken velta ut av panseret. Tok ein køyretur så den fikk kjølt seg ned, og etter det brukte den ikkje ein dråpe olje meir Meiner å hugse frå gamle Bilsport at kadett gsi 16v var den dei fekk best resultat med av n/a motorar når dei chippa dei og køyrte dei på dyno før og etter? 170-180hk meiner eg å hugse, tøft var det ihvertfall:) sveigis reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå