fupsaker Skrevet 5 timer siden Share Skrevet 5 timer siden 31 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Ja det er ikke godt å si om den har vært under vann eller ikke, ser ikke sånn ut. Når jeg var ute på min løpetur i går kveld så svingte jeg innom denne, ser for meg ut som den kun har stått ute i skogen og forfalt. Var ikke noe motor i den heller. Og om en båt har gått under så har det vel litt å si hvor lenge den har ligget under også og om hele båten eller bare deler av den har vært under. Vittig det du seier med å relatere båtmerker til sjøens bilmerke. Jeg har alltid sett litt sånn på det selv, f eks så har jeg i tidligere år sagt at Scand er sjøens BMW. Med Dynamic serien så passer det fint til BMW, Scand Dynamic 9200 er jo sjøens E39. Nidelv er sjøens Audi, truste men rene linjer. Sjøens Porsche er helt klart Hydrolift, men de er jo produsert borte i Østfold så for oss Sørlendinger så er jo det nesten som utenlandsk båt og regne Blir nok ikke noen Grand Mistral på meg, da må jeg iallfall selge alt annet og bruke E34en som familiebil Men jeg var farlig nære å kjøpe en Joda 370 Sport tidligere i år, men jeg har ikke noen plass å ha den i vinter og jeg kjente meg bare ikke helt klar. Var mer kona som forsøkte å trumfe igjennom dette, hun er lei av to små barn i en båt på 30 fot. Men når jeg ikke har magefølelsen med meg så avstår jeg...det føltes bare ikke rett. Den ligger faktisk ute for salg ennå. Til salgs: Joda - 2006 | FINN.no Bare til info: Det er flere Windyer på riktig side av fjorden. Hadde en 28 Ghibli i familien i drøye 10 år, fantastisk båt. En kompis av min far kjøpte 40 Bora for over 20 år siden, ganske kult å se den komme innom Moss på vei til Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet 2 timer siden Share Skrevet 2 timer siden Da har du kanskje vært med på å bygge min far sin båt og? Fantastisk båt i sjøen, og er vel kun redningsskøyter jeg har stått til rors på, som har vært heftigere. 34 fot kan helt fint sveve mellom bølgene. I hovedsak jeg som tar både vedlikehold, oppgraderinger og reparasjoner på den, så låner den også en del. selv har vi gått fra seilbåten på 41 fot jeg hadde, til denne, som i følge enkelte her altså er sjøens Audi: Den ble et mye større prosjekt enn planlagt, med bytte av motor og det meste annet, så nærmer seg helt renovert. Skiller seg litt ut med mørk grå nirrox i interiør ute, og matchende kalesje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå