Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
10 hours ago, Saltkjelen said:

Det er sannelig ikke rart om det er slik at den generelle bilinteressen er synkende. Bilfabrikantene ser ut til å gjøre alt i sin makt for å ødelegge dette. Noe er riv ruskende galt når privatpersoner og AI gjør dårlig design til noe appellerende, og attpåtil er mer tro til fabrikantenes merkevareidentitet enn den tidligere vaskemaskindesigneren som nå tilfeldigvis har fått jobb i et bilkonsern. 

Ja, det er litt for tydelig at bilen ikke er designet av bilentusiaster. Jeg er ikke så sikker på at Ferrari's merkevare på sikt kan holde til dette. Tradisjonelt har Ferrari handlet om følelser (les: Pininfarina) like så mye som ytelser. Denne bilen trigger ingen følelser og det er et problem vis a vis f.eks flommen av nye elektriske biler. 

Skrevet
11 hours ago, Snagg30 said:

Ny Ferrari lansert, ser ut til at samtlige bilfabrikanter er i fritt fall. Denne var hysterisk IMG_4225.thumb.jpeg.66bee41e7586a8ef88c1c0c4bf5cb60f.jpeg

Ser ut som mislykket lekebil 😳

Skrevet

Den koster nok til at hypen lever uansett, samtidig ville jeg heller hatt en Rimac. Men nå har ikke jeg et husbudsjett på Østlandet til å bruke på bil. Attpåtil uten hengerfeste?! :D 

Skrevet

Dette er noe av det værste jeg har sett, er det helt seriøst at den skal se ut sånn eller er dette ett PR stunt ala det Jaguar holdt på med?

Bilprodusentene vil gjerne selge inn elbiler til entusiaster og ett eksklusivt klientell…dette er nok en gang ikke måten å gjøre det på. Når skal de lære?

Fyfan…denne var helt jævlig 😂😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...