papertiger Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 2 hours ago, Marius2002 said: Hadde en X1 sDrive 18i som lånebil mens X3en fikk pleie/service en halvannen times tid denne morgenen. Fjerner vi BMW-emblemet så var bilen isolert sett overraskende god å kjøre. Kvikk og lettkjørt. Og med tanke på at det kun er forhjulsdrift så ble jeg positivt overrasket. Men, setter vi på BMW-emblemet igjen så skulle dette vært en bakhjulstrekk/firehjulstrek, da hadde bilen vært skikkelig morsom å kjøre. Jeg skjønner godt at folk velger elektrisk utgave av denne. For sett med BMW-øyne ble det litt skuffende. Er det lov å si at det var godt å sette seg i X3en igjen? Veldig lov. Har samme opplevelse. G01/08 føles veldig mye mer som en BMW skal føles på alle måter som er ikke er lett å tallfeste, mens iX1… ikke gjør det. Men disse har et veldig fint interiør, det skal de ha, og øvre del føles og kjennes veldig premium. Jeg skjønner at folk velger elektrisk X1, for isolert sett er bilen veldig god som du sier. Marius2002 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå