Espen.st Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Legger ved denne om noen kunne tenke seg en tur på ringen Snagg30 og Lars89 reagerte på dette 2
Skulebollen Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden 3 timer siden, Saltkjelen skrev: Jeg tror nok dette i hovedsak skyldes tilbud og etterspørsel. Produkter for målgruppen 16-18 år er snever og det opereres derfor i en nisje der det er mulig å ta seg godt betalt. Produktet er mindre trafikksikkert enn en bil, men oppleves nok langt mer trafikksikkert enn en scooter/moped. Trafikksikkerhet er en ting, men prisen er jo fortsatt helt bak mål. Går jo mopedbiler i feks. Tyskland også.. Nekter og tru disse koster det samme som en ny personbil i Tyskland🤔
Saltkjelen Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Så på mobile at en typisk mopedbil (fikk opp noe som heter Aixam) fint kostet 15-17 000 EUR i Tyskland, så det samsvarer jo sånn sett greit med prisnivået her hjemme.
Snagg30 Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden 17 timer siden, Saltkjelen skrev: Jeg er enig. Man burde som minimum forvente at man faktisk har et visst erfaringsgrunnlag om fagfeltet man er minister i. Mangel på førerkort er ikke nødvendigvis diskvalifiserende, men det gir et solid inntrykk av at dette er feil post for vedkommende - noe jeg helt klart tror er tilfellet her. Akkurat på samme måte at det var like idiotisk at en Trygve Slagsvold Vedum, som er bonde, ble finansminister og ikke landbruksminister. Eller at dette var helse ministeren i Belgia 😂 BMWE39turbo og Dusy reagerte på dette 2
Saltkjelen Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden 3 timer siden, Snagg30 skrev: Eller at dette var helse ministeren i Belgia 😂 Ja, det gir jo liksom litt feil signaler, om man kan si det slik. 😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå