Slavearbeider'n Skrevet Desember 19, 2017 Share Skrevet Desember 19, 2017 45 minutter siden, awt skrev: Dette kan jo bli tøft. Selv er jeg jo selvfølgelig på jobb da. Kan legge til at Jon tar med seg en G500 4x4 cab han bygger i Nederland nå: Marius2002 og awt reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Desember 20, 2017 Share Skrevet Desember 20, 2017 Hmm, har vært innom dette forumet i endel år etter hvert, men aldri fått fingen ut til å lage en tråd på noen av bilene mine, vurderte om jeg skulle gjøre det nå, men ser på bilder som er tatt av bilen det siste året, har så godt som INGEN gode bilder.. haha Jaja får vell drøye det videre da! Selv om det kansje skjer litt nå ila. ''offseason''. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerR Skrevet Desember 21, 2017 Share Skrevet Desember 21, 2017 Marius2002 og Fredrik reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Desember 21, 2017 Share Skrevet Desember 21, 2017 Kjørte begge bilene mine rett etter hverandre i dag. X5n på yokohama geolander ht/s, volvo xc70 på continental conti6? og må si at conti dekken er helt overlegne yoko dekka. Volvoen pådrag på hard snø, ikke antydning til hjulspinn, bmwn spinner som bare det. har merket før at jeg har følt at det har vært unormalt glatt, men skjønner nå hvorfor. Spørsmålet nå er om man skal satse på nye dekk neste sesong. (Avhenger litt av om Audi e-treon og lanseringsdato på den), eller om man skal slite de ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 21, 2017 Share Skrevet Desember 21, 2017 Miljøbilen 👍💪 Tro det eller ei, denne får betale mindre i bomringen i Oslo enn en 116d som slipper ut 99 g CO2... sveigis, Shattered, MGunders og 2 andre reagerte på dette 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 21, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2017 Hadde en kjøretur i i3s i kveld. Veldig kvikk og morsom bil, men har aldri testet vanlig i3, så aner ikke hvordan forskjellen er der. Synd i3 bare har to bakseter... Marius2002 og lagunilla reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Desember 21, 2017 Share Skrevet Desember 21, 2017 2 timer siden, flobben skrev: Kjørte begge bilene mine rett etter hverandre i dag. X5n på yokohama geolander ht/s, volvo xc70 på continental conti6? og må si at conti dekken er helt overlegne yoko dekka. Volvoen pådrag på hard snø, ikke antydning til hjulspinn, bmwn spinner som bare det. Er også veldig fornøyd med Continental, både som sommerdekk og vinterdekk. God holdbarhet, sporer lite, støyer lite og trygg på vått føre og snø. Har et sett piggfrie 205/55-16" nå, og føler at jeg har bedre kontroll på underlaget på snø og is i forhold til Goodyear og Yokohama. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 22, 2017 Share Skrevet Desember 22, 2017 Ikke mye julestemning i Bergen når det regner som bare pokker og samtlige veier er oversvømte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Desember 23, 2017 Share Skrevet Desember 23, 2017 23 timer siden, Daniel. skrev: Ikke mye julestemning i Bergen når det regner som bare pokker og samtlige veier er oversvømte.. Ser den, er bare Bergenstemning det egentlig 😂 mcbanan og Daniel. reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 23, 2017 Share Skrevet Desember 23, 2017 I sommer var det 13 grader på sankthans, i dag på lille julaften er det 12 grader... Rart land vi lever i 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Desember 24, 2017 Share Skrevet Desember 24, 2017 9 timer siden, Fredrik 90 skrev: I sommer var det 13 grader på sankthans, i dag på lille julaften er det 12 grader... Rart land vi lever i 👍 Glad vi ikke har 12 grader her i jula.. Hadde vært rimelig mørkt og trist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Desember 24, 2017 Share Skrevet Desember 24, 2017 Her, Hamar/Brummundal regnet det og var rundt 0grader. tror aldri jeg har kjørt på så glatteveier, eneste som funket i går var piggdekk, biken bare seilte av gårde flere steder, ganske digg med to små kids i baksetet. Var bare å ta det skikkelig rolig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Desember 24, 2017 Share Skrevet Desember 24, 2017 Her har det bøttet ned dråper og vært oppe i 12 grader siste uken og snøen som var kommer ble borte. Men i går kveld begynte det å snø og nå begynte det å snø igjen, er bare 1 plussgrad, så snøen er våt. Uansett trosset været værvarslingene og så ble det hvit jul likevel, om det ikke er overveldende mye så er det hvitt ihvertfall(bilde tatt i skrivende stund) God jul til alle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 24, 2017 Share Skrevet Desember 24, 2017 God jul Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lifeasiknowit_bmw Skrevet Desember 24, 2017 Share Skrevet Desember 24, 2017 (endret) God jul folkens! Slenger med et lite julegavetips til folket her inne her jeg Endret Desember 24, 2017 av Lifeasiknowit_bmw Saltkjelen og danskiii reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå