Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

18 timer siden, Walkabout skrev:

Noen som vet om det er begrensning i antall bilder i én post her på forumet? Skal skrive et reisebrev fra roadtripene i sommer, så hadde vært greit å vite om jeg må dele det opp i to-tre innlegg eller om det holder med ett :) 

Jeg tror ikke det er begrensinger, men jeg anbefaler å dele det litt opp på flere innlegg. Jeg opplevde at Bimmers krasja en gang jeg lasta opp for mange bilder i en post. 

Flott at du lager reisebrev, sånt er artig å lese. Skal til på mitt eget etterhvert også 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Slavearbeider'n skrev:

Er jo sånn Z bil du skulle hatt @fxslin

Tro meg, de er kule. Sjekket litt priser og slikt på disse ifjor, etter å ha sett en youtube video om en barn find... Slo det fort fra meg.

Drømmer litt om en slik med skikkelig motor:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, fxslin skrev:

Tro meg, de er kule. Sjekket litt priser og slikt på disse ifjor, etter å ha sett en youtube video om en barn find... Slo det fort fra meg.

Drømmer litt om en slik med skikkelig motor:-D

B is for build sin 240z med S85 V10 er ganske spetakulær

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Dette er mitt narkotika 😎😂

E84A168E-652C-4D87-9282-4A33C22C454F.thumb.jpeg.e770ae0973b25c58e562d0afa4ec9a61.jpeg

Skal si du har fått fart på doningen :-)

Synes det er antydning til hvite knoker haha............ 

Når den ikke er tunet sperrer den vel ca der vil jeg tro.

Broder sin 335d sperret rett under 260 før den ble tunet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Maxmek skrev:

Skal si du har fått fart på doningen :-)

Synes det er antydning til hvite knoker haha............ 

Når den ikke er tunet sperrer den vel ca der vil jeg tro.

Broder sin 335d sperret rett under 260 før den ble tunet.

Ja nå lever fri fart på Autobahn på lånt tid, så da skal det utnyttes mens det ennå er mulig. Mulig knokene er hvite, og det bør de være for i 250 km/t skjer ting fort 😉 Merker veldig tydelig sperra, drar veldig greit og uanstrengt opp til sperra. Kunne uten tvil klart mer uten denne 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Skulebollen skrev:

Om din er som min så er di vel sperret på 250? Speedo mitt stoppet tvert på 268.. altfor tidlig🙄

Min er sperret på 250 km/t, speedometer går til 260/t. Headup og den digitale delen av speedometer viser mer, men det avhenger veldig av forholdene. Jeg har hatt 262 km/t men da har det nok vært en slak nedover bakke. Andre ganger får man ikke mer en 250 km/t, da kan det være motvind eller slak oppoverbakke.

Men ja, den sperrer alt for tidlig. Særlig når du kjenner bilen har mer å gi. F10en fikk fjernet toppfart sperra når den ble tunet, da fikk jeg 275 km/t på head up. Jeg kan forstå logikken i at min bil er sperret på 250. Det er på en måte for nok. Men på en M3 slik som din så er det jo ingen logikk i å ja den sperret på 250. Iallfall ikke når man får utgaver hvor toppfarten er hevet til 280 km/t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Min er sperret på 250 km/t, speedometer går til 260/t. Headup og den digitale delen av speedometer viser mer, men det avhenger veldig av forholdene. Jeg har hatt 262 km/t men da har det nok vært en slak nedover bakke. Andre ganger får man ikke mer en 250 km/t, da kan det være motvind eller slak oppoverbakke.

Men ja, den sperrer alt for tidlig. Særlig når du kjenner bilen har mer å gi. F10en fikk fjernet toppfart sperra når den ble tunet, da fikk jeg 275 km/t på head up. Jeg kan forstå logikken i at min bil er sperret på 250. Det er på en måte for nok. Men på en M3 slik som din så er det jo ingen logikk i å ja den sperret på 250. Iallfall ikke når man får utgaver hvor toppfarten er hevet til 280 km/t

Sikker på at en får utgaver hvor toppfart er hevet? Har CP med m drivers package.. 

Endret av Skulebollen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Skulebollen skrev:

Sikker på at en får utgaver hvor toppfart er hevet? Har CP med m drivers package.. 

Får man ikke sånn M driver pakke med kjørekurs og høyere toppfart? En bekjent kunne bestille dette på sin M2 iallfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.8.2019 den 12.45, Fredrik 90 skrev:

Får man ikke sånn M driver pakke med kjørekurs og høyere toppfart? En bekjent kunne bestille dette på sin M2 iallfall.

Jo jeg trodde det 😅 og min har denne pakken, mener jeg og ha lest utifra utstyrslisten.. Men toppfarten var likevel sperret 🙄 Ifølge @lagunilla får man ikke fjernet sperren originalt på f80🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...