Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)

awt
 Share

Anbefalte innlegg

@Otis @Kjennern @flobben @tennbrikket @awt takk for god hjelp og innspill :) Jeg gav meg ikke og fant faktisk noe jeg tror kan fungere slik jeg/de vil ha det :) 

https://seatronic.no/webboat-4g-lite-og-wifi-internett-antenne?gclid=EAIaIQobChMI_-bi2s3i6AIVmsqyCh2H0AvBEAQYByABEgIVbvD_BwE

Inne i antennen sitter det en egen router.  Denne routeren kobler automatisk ut mobilnettet når du går inn i en Wifi-sone som du har registrert deg i tidligere.  Eksempelvis hjemmehavnen dersom båtforeningen har etablert en trådløs Wifi-sone der.

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ess både sykkel, rulleski og skateboard er velkommen i trafikken sålenge de tar hensyn. Jeg har alltid tid til å vente med å kjøre forbi til det er helt trygt for meg og syklist og ellers god oversikt. Heldigvis eller dessverre er det nok flere idioter i bil enn det er av de nevnte på norske veier, selv om det kanskje er de vi hører mest om. Idioter er det nok overalt av alle slag, på sjøen, i skibakken, i turløypene, på kjøpesentrene, i trafikken og alle andre plasser. Jeg er helt sikkert en idiot for noen jeg også 🤷🏼‍♂️

Endret av Marius2002
skrivefeil, mobil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.4.2020 den 21.55, Marius2002 skrev:

Jeg finner TV2 Hjelper Deg av og til interessant og ser på om det er en sak jeg vet går eller plutselig svitsjer innom. Neste uke er det Tesla som skal få gjennomgå [...]

Vel, visste ikke at det var pause i påsken. Men idag gikk episoden.
Se innslaget fra dagens TV2 Hjelper Deg inne på linken.

https://www.tv2.no/underholdning/11350579/

Personlig synes jeg dette er skremmende kundeservice og praktisering. Jeg håper jeg aldri møter på slike problem/kvalitetssvikt på nybil eller slik kundeservice hos BMW. 

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Marius2002 skrev:

Vel, visste ikke at det var pause i påsken. Men idag gikk episoden.
Se innslaget fra dagens TV2 Hjelper Deg inne på linken.

https://www.tv2.no/underholdning/11350579/

Personlig synes jeg dette er skremmende kundeservice og praktisering. Jeg håper jeg aldri møter på slike problem/kvalitetssvikt på nybil eller slik kundeservice hos BMW. 

Får helt avsmak av Tesla. Når har jobben min inngått ett samarbeid med Tesla nasjonalt hva angår leasing. Nok problemer med de fra før, blir nok ikke noe mindre fremover. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Slavearbeider'n skrev:

Får helt avsmak av Tesla. Når har jobben min inngått ett samarbeid med Tesla nasjonalt hva angår leasing. Nok problemer med de fra før, blir nok ikke noe mindre fremover. 

Vel, det er igrunn synd da Tesla gjør mye bra også. Tesla er også ledende innen teknologi så det er ikke verst etter få år på markedet. Hadde dette bare vært et enkelttilfelle eller at Tesla hadde lagt seg flat og fikset opp, men slik ser det dessverre ikke ut. Jeg skal ikke gå inn på modellene, for jeg har sagt hva jeg mener og folk kan få mene det samme om min bil . Jeg er selvsagt happy på folks vegne som er fornøyd med sin Tesla eller annen bil, og det er heller ikke det som er kjernen her. Det er kundebehandling og praksis rundt reklamasjoner. NAF er helt sikkert pirkete og enkelte tinger er nok bagateller eller ikke-feil, men om de finner 25 feil og Tesla absolutt ingen, eller sier det er i henhold, så er noe fullstendig galt.

Blir mye Tesla-prat her, men av og til faller det naturlig og nå var det oppfølging mitt forrige innlegg. Tesla har raskt blitt en sterk konkurrent til BMW, mye fortjent. Tesla er nok mer frempå på infotainmentbiten også, men vanedyret meg foretrekker nok BMW sitt. Som jeg vil påstå hardnakket er markedets beste. Noen innvendinger? Det åpnet en Tesla-butikk i Molde i går, og de lovet god service og har også et verksted. Da håper jeg for eierne her at Tesla Molde leverer. Gjør de det, må de andre bilforretningene også henge med! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...