Fredrik 90 Skrevet Januar 20, 2022 Share Skrevet Januar 20, 2022 Jeg har heller aldri kjørt en Carrera GT, men den er jo viden kjent for å være vanskelig å håndtere. Sånn superbiler generelt interesserer meg veldig lite, er liksom ikke noe jeg kan ha noe håp om å eie en dag. McLaren Senna, Ferrari LaFerrari osv er alle imponerende biler…og jeg tar av meg hatten for dem som kjøper dem. Men om jeg skulle vinne 100 mill så hadde jeg ikke kjøpt en superbil, jeg må ha en bil som har litt bedre bruksområde. M8 Gran Coupe er mer min gate, eller M5 CS…da snakker vi normal bil med superbil ytelse 😀 Jeg har litt sansen for Ferrari 812 Superfast da, men den heller vel litt mer over til GT bil enn superbil 😅 Det gamle greiene som Countach, F40 og F50 kan dere bare ha for min del….overprisa biler med Fiat Uno interiør. Tar en E34 B10 BiTurbo any day 😎 Fredrik og Blinklys reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blinklys Skrevet Januar 20, 2022 Share Skrevet Januar 20, 2022 (endret) Ser når jeg blar tilbake i tråder feks til midten av 2021 at det er innhold jeg kan trykke like på.. Det er vel kanskje litt i overkant men er jo greit når jeg leser gjennom tråder, å like de postene jeg synes er bra Det er jo rundt et halvt år før jeg registrerte meg, men som sagt har jeg bla fulgt flere av trådene lenge før jeg registrerte meg så føler det er innafor likevel Endret Januar 20, 2022 av GreenE36Cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet Januar 20, 2022 Share Skrevet Januar 20, 2022 Noen som har fått tak i en god replika på BMW sin klut til verktøysettet? F.eks noe slikt ? Den originale er EOL ( end of life)https://www.ebay.com/itm/BMW-blue-cloth-toolkit-E3-E9-E10-E12-E21-E23-E24-E28-E30-E34-/144356403370?mkcid=16&mkevt=1&_trksid=p2349624.m46890.l49286&mkrid=710-127635-2958-0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 21, 2022 Share Skrevet Januar 21, 2022 Denne var ny for meg Fredrik, Pekka, flobben og 9 andre reagerte på dette 3 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 21, 2022 Share Skrevet Januar 21, 2022 Fantastisk! Bilreklamer før i tiden var legendariske! Sjakalen, Blinklys og Marius2002 reagerte på dette 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 21, 2022 Share Skrevet Januar 21, 2022 7 minutter siden, Saltkjelen skrev: Fantastisk! Bilreklamer før i tiden var legendariske! Spesielt i USA med tanke på VW's og BMW's reklamer. Det er lett å le av Volvo reklamen i dag, men på den tiden var situasjonen en helt annen enn i dag når det gjaldt ytelser og kjøredynamikk på alminnelige biler. Selv en 318i (sannsynligvis E30) hadde bra ytelser og vesentlig bedre kjøreegenskaper enn det meste annet på veiene. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 21, 2022 Share Skrevet Januar 21, 2022 11 minutter siden, Saltkjelen skrev: Fantastisk! Bilreklamer før i tiden var legendariske! Helt klart! Vi ser dessverre ikke slike lengre 😕 MGunders, laffe, Saltkjelen og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 21, 2022 Share Skrevet Januar 21, 2022 54 minutter siden, Fredrik skrev: Spesielt i USA med tanke på VW's og BMW's reklamer. Det er lett å le av Volvo reklamen i dag, men på den tiden var situasjonen en helt annen enn i dag når det gjaldt ytelser og kjøredynamikk på alminnelige biler. Selv en 318i (sannsynligvis E30) hadde bra ytelser og vesentlig bedre kjøreegenskaper enn det meste annet på veiene. Jeg tror både debatten og stemningen rundt bil hadde blitt hakket mer morsom om man drev med slike reklamer den dag i dag. Ser for meg et par fine reklameplakater mellom BMW vs. Tesla. Fredrik, Marius2002 og Blinklys reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blinklys Skrevet Januar 21, 2022 Share Skrevet Januar 21, 2022 (endret) Er jo kult med gamle reklamer da, men har ikke noe å bidra med selv Endret Januar 21, 2022 av GreenE36Cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 21, 2022 Share Skrevet Januar 21, 2022 Vi har jo denne og 😊: BimmerFan!, papertiger, Marius2002 og 7 andre reagerte på dette 5 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 21, 2022 Share Skrevet Januar 21, 2022 @Saltkjelen Ja, noen har en jobb å gjøre i bilbransjen Få på! @sveigis rett og slett herlig 😎 Enkle og gode reklamer i Norge også: Også overskrifter litt på kanten som neppe hadde vært innafor idag. sveigis, E.C., laffe og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 21, 2022 Share Skrevet Januar 21, 2022 56 minutter siden, Saltkjelen skrev: Jeg tror både debatten og stemningen rundt bil hadde blitt hakket mer morsom om man drev med slike reklamer den dag i dag. Ser for meg et par fine reklameplakater mellom BMW vs. Tesla. Et veldig godt poeng og jeg er helt enig. Litt mer humor hadde helt sikkert ikke skadet Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 21, 2022 Share Skrevet Januar 21, 2022 Før så fokuserte de på holdbarhet, mer enn hva de gjør i dag. Nå er det kun pianolakk og størst mulig skjerm med mest mulig mikk makk, synes nå jeg. Og med elektriske biler sitt inntog så er det 0-100 som står i hodet på mange. sveigis, StigJ, And-reas og 1 annen reagerte på dette 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Januar 21, 2022 Share Skrevet Januar 21, 2022 Synes BMW skal få tilbake slike reklamer Fredrik, Marius2002, Pekka og 3 andre reagerte på dette 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet Januar 21, 2022 Share Skrevet Januar 21, 2022 Fredrik, laffe, MGunders og 7 andre reagerte på dette 1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå