Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Enig dem burde hatt V8 bensin eller no svær diesel ! Da må jeg på F2500 tror jeg å dem er for store til "normal" bruk.

 

å bensin v8 så må man ned på 2016-17 raptor å da. Nei må bare bestemme meg. Lander nok på en 2021 F150 platinum tenker jeg. Fikk ikke helt meg til å forsvare 5-600k ekstra for en raptor i samme modell. Men tittet litt på 2018/19 raptor også med litt km👀 for de er fader så kule. Greit å skille seg ut litt når man først skal ha USA moped! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Saltkjelen skrev:

Om ikke V8, burde de i alle fall ha en skikkelig Cummins sekser diesel. Ser for meg at V6 besin og 2,0 liter EcoBlue diesel er stusselige greier. :) 

Ja en Ram med Cummins hadde vært rått, eller en F250 med Powerstroke. De nyere utgavene av disse er ganske flotte og staselige "trucks". Jeg har fundert litt på import av 2012-2013 F250 med Powerstroke, men de er faktisk sykt dyre i USA. Må fort gi 30 000 dollar for en slik med grei km stand. 

Når det gjelder 2,0 liter EcoBlue diesel så er den kun å finne i Ranger Raptor og ikke F150. Dog kommer nå Ranger Raptor med V6 bensin også her i Norge, i en liten pickup som dette så er V6 greit men i fullsize F150 må det være en åtter 👍

1 time siden, liffi skrev:

Enig dem burde hatt V8 bensin eller no svær diesel ! Da må jeg på F2500 tror jeg å dem er for store til "normal" bruk.

 

å bensin v8 så må man ned på 2016-17 raptor å da. Nei må bare bestemme meg. Lander nok på en 2021 F150 platinum tenker jeg. Fikk ikke helt meg til å forsvare 5-600k ekstra for en raptor i samme modell. Men tittet litt på 2018/19 raptor også med litt km👀 for de er fader så kule. Greit å skille seg ut litt når man først skal ha USA moped! 

Nyeste F150 er en utrolig fin bil, med utstyr som man finner i mange premiumbiler. Dette er premium pickuper om det går an å si, de har iallfall veldig fin kjørekomfort til å være bygget så tradisjonelt som de er. 

Har du vurdert Silverado eller RAM? Silverado får man jo med V8er eller rekkesekser diesel. RAM kommer med 5,7 Hemi og disse har også 5 års nybilgaranti ettersom de har offisiell norsk importør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utsende messig så er det nok Forden som vinner, samme med comfor så vant den "desverre" 😂

de fleste RAM som er "nye" har vare den 3l dieselen. Skal man ha 6.7 så er det 1.5 mill ! Men siden ikke utsende der treffer meg så droppet jeg dem. Var overbevist om en Platinum men klarer ikke komme over den Raptoren. . Så mulig jeg må Ned på årsmodell her og offre litt "ny" bil følelse 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Fredrik 90 skrev:

BMW lagde en cockpit som oppleves som langt mer lun og behagelig ved mørkekjøring enn dagens modeller. 

Det støttes fullt ut 😊

Er noe eget det å sette seg inn i en eldre Bmw med det lyssettet som er i disse .

Bildet ditt var som å se fra en katalog forresten 🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, E39 viste virkelig vei for BMW på slutten av 90-tallet. Det fine med modellen, er at den er passe analog og passe moderne, og det er en forholdsvis enkel bil å modifisere til å være top notch den dag i dag. De mest dedikerte lager jo egne bryterpaneler slik at man får rattvarme, kameraer, kjøling i seter etc. - med 100% "OEM" integrasjon. :) 

1542292949_Skjermbilde2022-09-19kl_10_06_25.thumb.png.96ff6f8bb4324aa60fc864f25fa56f1b.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Saltkjelen skrev:

Ja, E39 viste virkelig vei for BMW på slutten av 90-tallet. Det fine med modellen, er at den er passe analog og passe moderne, og det er en forholdsvis enkel bil å modifisere til å være top notch den dag i dag. De mest dedikerte lager jo egne bryterpaneler slik at man får rattvarme, kameraer, kjøling i seter etc. - med 100% "OEM" integrasjon. :) 
 

Men fikk man alt det der på E39? Vet at man fikk rattvarme men alt det andre der må vel være ettermontert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Men fikk man alt det der på E39? Vet at man fikk rattvarme men alt det andre der må vel være ettermontert?

Det der er ettermontert, ja (man har brukt koppholderplassen til et ekstra bryterpanel). Man fikk standardratt med rattvarme, men her har gutta laget M-sportsratt med rattvarme, steventilasjon, rygge-/side-/toppkameraer, elektriske bakseter med bakseteunderholdning fra 7-serie, knekk i ryggen på M5-seter, fjernlysassistent etc. Alt med originale deler og/eller integrert "på original måte". Altså en OEM+. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Saltkjelen skrev:

Det der er ettermontert, ja (man har brukt koppholderplassen til et ekstra bryterpanel). Man fikk standardratt med rattvarme, men her har gutta laget M-sportsratt med rattvarme, steventilasjon, rygge-/side-/toppkameraer, elektriske bakseter med bakseteunderholdning fra 7-serie, knekk i ryggen på M5-seter, fjernlysassistent etc. Alt med originale deler og/eller integrert "på original måte". Altså en OEM+. :)

Så utrolig tøft, særlig når de har gjort det OEM 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...