Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, papertiger skrev:

-insta-

Tøft! Det har plutselig dukket opp E39 overalt her. Finn.no-tråden og insta++. Jeg vet ikke, kanskje et hint? Uansett, ene kontoen jeg la spesielt merke til var bmw_e39_addict_club, teit navn, men de poster mye strøkne originale. Ikke bare M5 og pimpet versjoner. Fått veldig sansen for E39 siste tiden 🤔

IMG_2666.thumb.jpeg.3cd0d7d6dc0cd68fc90637c5d4f95da5.jpegIMG_2667.thumb.jpeg.daa50a517e1ca4557392c66d2db7dbeb.jpegIMG_2668.thumb.jpeg.c605bf55fac487e3c6434f1788bf65f8.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E39 er på full fart opp i popularitet i sosiale medier. Det som er litt gøy er at det ikke bare gjelder M5 ser det ut som, men de fleste modeller 😀 Noe annet som er bra er at folk får opp øynene for modellen mens det fortsatt er mye bil tilgjengelig. Ikke så bare for oss som sitter med en E39 fra før da, ettersom E39 prisene ikke øker i takt med modellens popularitet. E30 ble "oppdaget" for sent, de fleste bilene var borte fra veien og det ser vi jo på prisene i dag. Men å sette pengene i en M5, Alpina, 540i eller modell med største sekser vil iallfall være en relativt trygg pengeplassering. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som faktisk har fått byttet airbag på tilbakekalling på E70 X5 hos BMW? Hadde time 28.08, som ble til 19.12 siden de glemte at det var en heldagsjobb. Fikk melding på nytt nå, om at den er flyttet til 31.01.24🤨👏

Endret av Markus E30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama klarte ikke å holde seg fra å gi meg bursdagsgaven til meg selv om jeg ikke fyller år før i januar 😁 
 

Fikk en damprenser, Kärcher SC2. Helt fantastisk som vil gjøre rengjøringen hjemme til en lek ser det ut til nå! Er det noen som har erfaring med denne og som har brukt denne i bil? Funker den på tekstil feks? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil si at tepperenser er det man bør bruke på tekstil, fordi man trenger å få vekk møkka som sitter i. Damprenser ser jeg som mer brukbar på hardere overflater som man ikke får dynket i vann/rengjøringsprodukt. F.eks. dørtrekk i plast osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damprenser er fint til sitt bruk og tepperenser til sitt. Damprenser dreper bakterier og hjelper til med å fjerne vanskelige flekker. I en bil ser jeg for meg dørpaneler, pedaler, gummimatter og kanskje skinn(sjekk sistnevnte før man går på). Samtidig er damprenser overlegen på kjøkken og bad hvor det er nettopp harde overflater. Tepperenser har sine åpenlyse områder. Samtidig, hvor mange maskiner skal en ha? Høytrykksvasker, støvsuger, damprenser, tepperenser. De med vann innblandet skal ikke lagres ute/utebod/garasje(altså ikke-oppvarmede rom). Så det blir fort fullt i alle boder inne i huset på vinteren :lol: I tillegg kommer jo alle vaskeprodukter til bil som skal inn om vinteren. Så dette kommer jo oppå alt annet av kjøkkenmaskiner som er i bruk et par ganger i året… 

Jeg tror du vil være særdeles fornøyd med dampvasker til sitt bruk :) 

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en SC4, og godt nøgd med den. Bruker på tepper, matter, plastikk i bil som trengs rens, i kombinasjon med våtstøvsuger fungerte det bra.

 

on another note: hadde F11 inne til airbagbytte og EGR bytte hos Bavaria Stavanger i dag. Mini-Me på 4 sjarmerte kundebehandleren såpass i senk at hun stakk bak på lageret og fant denne til han: 

OEM Pullback 3.0 CSL Hommage, 1:44 med metallkarosseri. Skulle sett det gnistret i øynene hans, episk :D . Så ble hun med ett favorittkundebehandleren hans også. 

IMG_9916.thumb.jpeg.0186abbb27c3d7ab0bb87857fc7db436.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...