Lars S Skrevet Desember 4, 2022 Share Skrevet Desember 4, 2022 21 timer siden, BrokeBoi skrev: Gratulerer med super fin bil! Prøvde å få kjøpt denne jeg også, men ble fort solgt gitt😉 naboen til min bror som har hatt denne, godt voksen kar som tar vare på bilene sine. BrokeBoi og skoglund reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrokeBoi Skrevet Desember 4, 2022 Share Skrevet Desember 4, 2022 2 minutes ago, Lars S said: Gratulerer med super fin bil! Prøvde å få kjøpt denne jeg også, men ble fort solgt gitt😉 naboen til min bror som har hatt denne, godt voksen kar som tar vare på bilene sine. Takker. 😀 Ja, jeg hørte fra selger at det var en annen person som var interessert i denne, men som skulle selge sin egen bil først. Bilen har hatt to godt voksne eiere, så jeg følte meg veldig trygg på dette kjøpet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Desember 4, 2022 Share Skrevet Desember 4, 2022 10 minutter siden, Lars S skrev: Gratulerer med super fin bil! Prøvde å få kjøpt denne jeg også, men ble fort solgt gitt😉 naboen til min bror som har hatt denne, godt voksen kar som tar vare på bilene sine. Er det slik å forstå vi snart ser deg i rå ///M bil igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars S Skrevet Desember 4, 2022 Share Skrevet Desember 4, 2022 27 minutter siden, Snagg30 skrev: Er det slik å forstå vi snart ser deg i rå ///M bil igjen? Var veld impuls på en fin M5 som jeg kjente historikken på. Skal kjøre I4 jeg, men planene kan endres fort😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars S Skrevet Desember 4, 2022 Share Skrevet Desember 4, 2022 35 minutter siden, BrokeBoi skrev: Takker. 😀 Ja, jeg hørte fra selger at det var en annen person som var interessert i denne, men som skulle selge sin egen bil først. Bilen har hatt to godt voksne eiere, så jeg følte meg veldig trygg på dette kjøpet. Var flere på da, jeg spurte om innbytte av I4en. Tror det bare var en tidligere eier på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Desember 27, 2022 Share Skrevet Desember 27, 2022 Mokka er rett og slett en innertier👍 Godt fornøyd med fargen 👌 BrokeBoi, mslello, Chris A og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Januar 31, 2023 Share Skrevet Januar 31, 2023 (endret) Carpro Inside + microfiber fungerte utrolig bra, både på skinn (som ble mattere) og alle andre myke overflater. Luktet godt gjorde den også. Så bra ble det etter en times arbeid at kona bemerket både resultat og lukt dagen etterpå. Igen fullverdig skinnrensprosess der altså, men absolutt godkjent til vanlig rengjøring. Dørsiden ser jo ny med en runde Inside på alt av sort skinn og vinyl og plast. Endret Januar 31, 2023 av papertiger Saltkjelen, StigJ, Skulebollen og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard_ Skrevet Mars 28, 2023 Share Skrevet Mars 28, 2023 Kjedelig for de fleste, men jeg lider av stockholm syndrom Reef89, papertiger, fupsaker og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 30, 2023 Share Skrevet Mars 30, 2023 papertiger, mossing 92, fupsaker og 3 andre reagerte på dette 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Mars 31, 2023 Share Skrevet Mars 31, 2023 (endret) Visste ikke at jeg fortsatt eide DVD filmer men nå kommer de til sin rette element igjen 🤓. Nå blir hvertfall langturen litt mer spennende for de bak. Endret Mars 31, 2023 av RemyNG fupsaker, papertiger, Saltkjelen og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet April 7, 2023 Share Skrevet April 7, 2023 fupsaker, Ampera, Skulebollen og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet April 7, 2023 Share Skrevet April 7, 2023 Dagens arbeid Larssoyl, Ampera, norbakken og 11 andre reagerte på dette 14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet April 8, 2023 Share Skrevet April 8, 2023 Ikke så spennende, men klassisk, rent og ryddig 🤩 hanssae, StigJ, fupsaker og 4 andre reagerte på dette 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet April 8, 2023 Share Skrevet April 8, 2023 StigJ, Ampera, Larssoyl og 3 andre reagerte på dette 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet April 8, 2023 Share Skrevet April 8, 2023 Gammelt bilde! Larssoyl, hanssae, Walkabout og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå