liffi Skrevet April 24 Skrevet April 24 Rask vask 😅 *MrB*, Ampera, Reef89 og 1 annen reagerte på dette 4
BrokeBoi Skrevet Juni 27 Skrevet Juni 27 Jeg har begynt å gå tom for idéer når det kommer til modifikasjoner, så da har jeg begynt å gjøre endringer jeg aldri skulle gjøre; alcantara ratt og alcantara rattdeksel. Synes resultatet ble helt greit, så får vi se hvor lenge jeg beholder dette oppsettet. Med alcantara blir jeg nå tvunget til å rense rattet mye oftere, som kanskje egentlig bare er positivt? M-Performance rattet er oppe til vurdering i fremtiden, men vet ikke helt hva jeg synes om den blå stripen på toppen. KMT, sveigis, Olaandref og 9 andre reagerte på dette 12
EspenM3css Skrevet Juli 5 Skrevet Juli 5 Olaandref, Saltkjelen, Lars89 og 10 andre reagerte på dette 13
*MrB* Skrevet Juli 10 Skrevet Juli 10 Takk og lov for det røde merket på rattet. Uten det er det ikke godt å si hvor jeg hadde havnet 😵 papertiger, sveigis, ///M-ini95 og 5 andre reagerte på dette 8
Daniel. Skrevet August 9 Skrevet August 9 (endret) Har dessverre vært litt sløv når det kommer til rengjøring av interiøret, så tok en kjapp økt på det i går Førersetet og rattet trenger nok en runde eller to med dedikerte skinnprodukter. Ble og byttet fra LCI solskjermer til pre-LCI solskjermer da @CHNilsen sin tråd dessverre (neida) gjorde meg oppmerksom på forskjellen mellom de 😂 Spoiler Endret August 9 av Daniel. CHNilsen, Reef89, Gabz og 4 andre reagerte på dette 7
fred22 Skrevet August 9 Skrevet August 9 Min E36 M3 🙂 sveigis, papertiger, Ingvaldsen og 10 andre reagerte på dette 13
CHNilsen Skrevet August 10 Skrevet August 10 På 9.8.2025 den 13.24, Daniel. skrev: Har dessverre vært litt sløv når det kommer til rengjøring av interiøret, så tok en kjapp økt på det i går Førersetet og rattet trenger nok en runde eller to med dedikerte skinnprodukter. Ble og byttet fra LCI solskjermer til pre-LCI solskjermer da @CHNilsen sin tråd dessverre (neida) gjorde meg oppmerksom på forskjellen mellom de 😂 Vis skjult innhold Godt man kan påvirke 😂 regner med at du ble fornøyd? Rart med det, men når man først er klar over forskjellen så er det vanskelig å ikke gjøre noe med det. Daniel. reagerte på dette 1
Daniel. Skrevet August 10 Skrevet August 10 (endret) 1 time siden, CHNilsen skrev: Godt man kan påvirke 😂 regner med at du ble fornøyd? Rart med det, men når man først er klar over forskjellen så er det vanskelig å ikke gjøre noe med det. Haha 😅 Ble fornøyd ja, ser mye bedre ut når de matcher taktrekket. Dette var dog andre forsøket på å få tak i slike skjermer. Første skjermene jeg mottok var stoffet løst og rynkete. Man så lett hvor fingrene hadde holdt på de om du skjønner. Og ja, når det kommer til slike ting så er det litt vanskelig å overse det 😂 Endret August 10 av Daniel. CHNilsen reagerte på dette 1
BMWE39turbo Skrevet September 2 Skrevet September 2 Lite 50/50 bilde før neste stol monteres, 10kg lettere pr stol, kan dog ta av en 7kg ish mer per stol med å bruke pole position så får se på det i fremtiden.. Har også bestilt nye matter der det er stjelt litt inspirasjon fra e46 😬 sveigis, ///M-ini95, E.C. og 3 andre reagerte på dette 6
Ingvaldsen Skrevet September 5 Skrevet September 5 (endret) Satt lærlingen som privatsjåfør hjem Endret September 6 av Ingvaldsen E.C., sveigis, Dusy og 3 andre reagerte på dette 5 1
RemyNG Skrevet September 13 Skrevet September 13 Dratt bort presenningen og børstet bort litt støv fra bil som har stått en stund. Saltkjelen, Ampera, Dusy og 4 andre reagerte på dette 7
papertiger Skrevet September 13 Skrevet September 13 21 minutes ago, RemyNG said: Dratt bort presenningen og børstet bort litt støv fra bil som har stått en stund. Denne vil vi gjerne se mer av 🤤 RemyNG, EspenM3css og Saltkjelen reagerte på dette 3
RemyNG Skrevet September 13 Skrevet September 13 1 time siden, papertiger skrev: Denne vil vi gjerne se mer av 🤤 Ligger en liten update på tråden min 🙂
papertiger Skrevet September 28 Skrevet September 28 Skinnrens av interiøret i i3 i går. Skulle ikke trodd at denne bilen hadde rullet tett på 100 000 km. Liker spesielt godt løsningen BMW har gått for med stoff på sidene, definitivt enklere å vedlikeholde. Og skinnet holder meget høy kvalitet slik jeg ser det. Dusy, Saltkjelen, sveigis og 6 andre reagerte på dette 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå